printlogo

فولکس واگن اطلس و اطلس کراس اسپرت دو کراس اوور محکم و جادار هستند، اما رانندگی در هیچ یک از اینها جالب نیست.
کد خبر : 19773
تاریخ انتشار : 5 مرداد 1400 - 17:54

فولکس واگن اطلس و اطلس کراس اسپرت دو کراس اوور محکم و جادار هستند، اما رانندگی در هیچ یک از اینها جالب نیست.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین» به نقل از خبرخودرو، این شرکت امیدوار است که با اطلس کراس اسپرت GT کانسپت جدید، که به شاسی بلند ایستاده ارتقا بیشتری می دهد، تغییر جهت دهد.
کانسپت اطلس کراس اسپرت GTجدیدترین مجموعه "علاقه مندان" برای سال 2021 است. بر اساس مدل کارخانه R-Line، این اطلس دارای سیستم تعلیق ST به روز شده با فنرهای پایین آورنده است که آن را به زمین نزدیک می کند، رینگ های بی نظیر 22 اینچی و ترمزهای جلوی هشت پیستون تاروکس نیز وظیفه حرکت و توقف اطلس را دارند.
پیشرانه این کانسپت اطلس همان همون توربوشارژ 2.0 لیتری چهار سیلندر گلف R است، اما اکنون با یک توربو IS38 و یک رادیاتور اضافی در جلو نصب شده است. این به این اطلس 300 اسب بخار قدرت (223 کیلووات) می دهد که با یک گیربکس هفت سرعته DSG و چهار چرخ متحرک سازگار است.
شان مینارد، متخصص علاقمند به بازاریابی فولکس واگن گفت: "ما واقعاً می خواستیم به بسیاری از ویژگی های جالب اطلس کراس اسپرت، به ویژه یک ظاهر بیرونی قوی آن توجه کنیم و قابلیت های بالقوه عملکرد آن را ارزیابی کنیم."
اما امیدوار نباشید، فولکس واگن قصد ندارد کراس اسپرت GTرا به تولید برساند (تا آنجا که ما می دانیم). اطلس کراس اسپرت با قیمت 30 هزار و 855 دلار در ایالات متحده آغاز می شود.