printlogo

یکی از قدیمی ترین خودروها در بخش کاملاً رقابتی اروپا، در حال تغییر رویه به نسل بعدی است و طراحی کاملاً جدیدی را در داخل و خارج همراه با زیربناهای اساسی ایجاد می کند.
کد خبر : 19721
تاریخ انتشار : 23 تیر 1400 - 18:7

یکی از قدیمی ترین خودروها در بخش کاملاً رقابتی اروپا، در حال تغییر رویه به نسل بعدی است و طراحی کاملاً جدیدی را در داخل و خارج همراه با زیربناهای اساسی ایجاد می کند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین» به نقل از خبرخودرو، ششمین تکرار آسترا اوپل محبوب، تمام موارد لازم برای مقابله با غول های این کلاس را دارد: گلف، فوکوس، مگان و اکتاویا.
همچنین باید با پژو 308 که از نظر مکانیکی مرتبط است نبرد کند، زیرا این دو از پلتفرم EMP2 استفاده می کنند و هر دو مارک بخشی از استلانتیس هستند. البته حتی اگر پلتفرم آنها کاملاً شبیه هم باشد، طراحان در تمایز این دو هاچ بک جمع و جور کار بزرگی انجام داده اند.
آسترا جدید با چهار میلی متر (0.15 اینچ) نسبت به نسل فعلی کشیده شده و اکنون 4374 میلی متر (172.1 اینچ) طول دارد. حتی اگر طول کلی به سختی تغییر کرده باشد، با کوتاه شدن برآمدگی جلو فاصله بین محورها به میزان قابل توجهی 13 میلی متر (0.5 اینچ) تا 2675 میلی متر (105.3 اینچ) کشیده شده است.
اوپل با جزئیات مربوط به پیشرانه خیلی عمیق نیست، اما می توانید تصور کنید که این موارد کاملاً شبیه به پژو 308 جدید باشد. آسترا مدل 2022 با گزینه موتورهای بنزینی و دیزلی با خروجی متغیر از 110 اسب بخار (81 کیلووات) تا 225 اسب بخار (165 کیلووات) ارائه می شود. یک تنظیم پلاگین هیبریدی نیز برای اولین بار در دسترس خواهد بود و در دو پیکربندی ارائه می شود. بسته به پیشرانه انتقال قدرت شش سرعته دستی و هشت سرعته اتوماتیک ارائه می شود.
رزرو سفارشات پاییز امسال افتتاح می شود و اولین تحویل مشتری قرار است در اوایل سال 2022 انجام شود. لازم به ذکر است که این آخرین آسترا با موتورهای احتراقی در اروپا است.