printlogo

«خبرماشین» - نشست خبری آنلاین گروه بهمن درباره عرضه فیدلیتی، محصول جدید شرکت بهمن موتور با حضور خبرنگاران به صورت آنلاین برگزار شد.
کد خبر : 19562
تاریخ انتشار : 18 خرداد 1400 - 15:53

«خبرماشین» - نشست خبری آنلاین گروه بهمن درباره عرضه فیدلیتی، محصول جدید شرکت بهمن موتور با حضور خبرنگاران به صورت آنلاین برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین»؛ مدیرعامل بهمن موتور در این نشست خبری ضمن اشاره به سرمایه‌گذاری عظیم برای تولید این خودرو گفت: در قوای محرکه سرمایه‌گذاری بالایی کرده‌ایم که بر اساس برنامه‌ریزی‌ها از طریق شرکت‌های زیرمجموعه تولید قوای محرکه را نیز آغاز خواهیم کردیم.
محمد ضرابیان آمار تولید فیدلیتی در سال اول را ۹۲۰۰ دستگاه عنوان کرد و گفت: تولید این خودرو به ۲۰ هزار دستگاه در سال های آینده خواهد رسید.
همچنین معاونت فروش و خدمات پس از فروش گروه بهمن در خصوص فیدلیتی گفت: تمامی قطعات و لوازم جانبی این خودرو تامین شده و این محصول با ۵ سال یا ۱۵۰ هزار کیلومتر گارانتی به بازار عرضه خواهد شد و ۲۰ هزار کیلومتر سرویس دوره ای رایگان برای این خودرو در نظر گرفته شده است.
میرمنصف گفت: این خودرو به عنوان یک محصول استراتژیک هفته اول تیر ماه با قیمتی زیر 700 میلیون تومان در دو مدل ۵ و ۷ صندلی به بازار عرضه خواهد شد.
فیدلیتی محصول جدید و استرانژیک گروه بهمن می باشد که در بین ۱۰ خودرو پرفروش SUV چین قرار دارد. گروه بهمن به عنوان اولین خودروساز با سرمایه گذاری بسیار زیاد، برای اولین بار در کشور پلتفرم فیدلیتی را خریداری کرده است و با در اختیار داشتن دانش طراحی و مهندسی، می تواند محصولات دیگری روی این پلتفرم تولید و به بازار عرضه کند.
فیدلیتی دارای یک پیشرانه ۴ سیلندر ۱.۵ لیتری مجهز به توربوشارژر، با ۱۵۵ اسب بخار قدرت و ۲۳۰ نیوتن متر گشتاور است و سیستم انتقال قدرت ۶ سرعته دوکلاچه آن کمک شایانی به رانندگی اسپرت خواهد کرد. 
به لطف سیستم تعلیق مولتی لینک، سرنشینان سواری نرمی را داخل کابین تجربه می کنند. فیدلیتی دارای طول، عرض و ارتفاع به ترتیب ۴۷۳۵، ۱۹۰۰ و ۱۷۱۰ میلی متر است، ابعادی که آن را به رقیبی جدید برای شاسی بلندهای لوکس بدل کرد. فیدلیتی در دو مدل ۵ و ۷ نفره به بازار عرضه می شود و از امکاناتی نظیر صفحه نمایشگر ۱۰.۲۵ اینچی، سیستم هشدار دهنده حرکت بین خطوط LDW، رادار تشخیص نقاط کور BSD، کنترل پایداری الکتریکی خودرو ESC، ترمز پارک برقی به همراه اتو هلد، سنسور باران، کروز کنترل، سنسور پارک عقب و جلو و... بهره می برد. ورود به داخل کابین فیدلیتی بدون کلید بوده و استارت خودرو با دکمه انجام می شود. دوربین ۳۶۰ درجه در زمان پارک خودرو تسلط کاملی به راننده می دهد. صندلی های برقی به همراه گرم کن، سیستم تهویه مطبوع، سانروف پانوراما، جلوآمپر ۱۲.۳ اینچی دیجیتال TFT، چراغ های LED، سیستم هوشمند باز شدن اتوماتیک درب صندوق توسط پا و... از دیگر امکانات رفاهی این SUV لوکس به حساب می آید.