printlogo

کوییک R که نوع اتوماتیک آن نیز به تولید رسیده در حال حاضر ارزان ترین خودروی اتوماتیک صفر کیلومتر بازار کشور به حساب می آید.
کد خبر : 19546
تاریخ انتشار : 12 خرداد 1400 - 14:8

کوییک R که نوع اتوماتیک آن نیز به تولید رسیده در حال حاضر ارزان ترین خودروی اتوماتیک صفر کیلومتر بازار کشور به حساب می آید.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین» به نقل از ارتباطات پارس خودرو،خانواده کوییک از تازه نفس ترین خودروهای هاچ بک حاضر در بازار به حساب می آیند و «کوییک R» که پارس خودرو آن را در سالن رنو تولید می کند، در میان خانواده کوییک رتبه بالایی دارد.
«کوییک آر» علی رغم این که از نظر کیفیت ساخت در رده خوبی از کلاس خود قرار می گیرد، اما پیچیدگی های رقیبان را ندارد و در نتیجه تعمیرات آن آسان تر انجام می شود.
مصرف سوخت «کوییک R» طبق کاتالوگ 7.1 لیتر است. اما بسیاری از خریداران این خودرو معتقد هستند که این هاچ بک اقتصادی کمتر از 7 لیتر در سیکل ترکیبی سوخت مصرف می کند.
زیرا ضرایب دنده های گیربکس در آن طوری طراحی شده که بیشترین گشتاور موتور در بازه بزرگی ازدورموتور در دسترس باشد و همین موضوع باعث کاهش مصرف سوخت می شود و به این ترتیب باک 41 لیتری آن آنقدرها شما را به سمت پمپ  بنزین راهنمایی نمی کند.

 

اقتصادی ترین اتوماتیک بازار
«کوییک R» که نوع اتوماتیک آن نیز به تولید رسیده است، در حال حاضر  ارزان ترین خودروی اتوماتیک صفر کیلومتر بازار کشور به حساب می آید.
گیربکس  اتوماتیک این خودرو توسط کمپانی پانچ ساخته شده و به همین دلیل از نظر کیفیت بسیار بالا و قابل رقابت با گیربکس های محصولات رنو است.

راحتی و ایمنی بالا
از نظر کیفیت سواری باید آن را با 206 مقایسه کرد. هر چند «کوییک R» به گواه مصرف کنندگان کمی نرم تر به نظر می رسد. سیستم تهویه مطبوع این خودرو نیمه اتوماتیک است در حالی که اغلب رقیبان «کوییک R» هنوز از سیستم دستی بهره می برند.
این خودرو در بخش ایمنی سیستم ترمز ABS  و EBD را دارد که از این نظر کیفیت بالایی را در ترمزگیری به خصوص در مسیرهای لغزنده بارانی ارائه می کند. ضمن این که سیستم ترمز BAS یا ترمز کمکی هم برای آن در نظر گرفته شده است.
این سیستم وقتی عمل می کند که راننده ناگهان اقدام به ترمزگیری می کند. در این زمان معمولا پدال ترمز به اندازه کافی فشرده نمی شود و خودرو نمی تواند از همه نیروی ترمز خود استفاده کند. اما با وجود این سیستم هوشمند که طریقه فشرده شدن پدال ترمز توسط راننده را رصد می کند، فشار روغن در سیستم ترمز افزایش یافته و خودرو سریع تر و ایمن تر متوقف می شود.

طراحی جسورانه و زیبا
طراحی کوییک R با استفاده از خطوط شکسته و تیزی انجام شده است که در نهایت ضمن ایجاد هیجان در طرح، شباهت هایی به المان های طراحی در کمپانی های شرقی به خصوص سوبارو دارد. از این نظر کوییک به دلیل طرح هیجان انگیز و جدی خود مورد استقبال خریداران جوان قرار گرفته است که حالا این خودرو را به رقبای کهنه کار ترجیح می دهند.
از طرفی طیف دیگری از مشتریان «کوییک R» افرای هستند که به دلیل تردد روزانه در شهر و حضور در ترافیک شهری، نیاز دارند خودرویی کم استهلاک و کم مصرف با ابعادی منطقی در اختیار داشته باشند.

پر آپشن ترین هاچ بک بازار
آپشن و تریم دو رنگ بدنه خودرو که برای اولین بار در یک خودروی هاچ بک تولید داخل به کارگیری شده است، خود یک وجه تمایز به حساب می آید که تنوع بیشتری در ظاهر «کوییک R» ایجاد کرده است.

 

پرآپشن ترین خودروی کلاس B بازار
تنظیم کننده نور چراغ های جلو، آینه های برقی، شیشه بالا برهای برقی جلو و عقب، صندلی های تا شونده عقب، قابلیت نصب ایزوفیکس صندلی عقب، سنسور دنده عقب، سیستم ضد سرقت ایموبلایزر، برف پاک کن و شیشه گرمکن عقب، درب صندوق باز شو از طریق ریموت، باز شدن خودکار قفل درب ها در زمان تصادف، تریمدو رنگ بدنه، روف رک های سقف، طراحی به روز و جوان پسند از دیگر مزیت های این خودرو اقتصادی هستند.
به طور کلی با یک نگاه کلی به «کوییک R» باید این خودرو را مناسب به عنوان خودروی اول و حتی دوم برای خانواده های کم جمعیت و افراد علاقه مند به هیجان به حساب آورد. همچنین از محاسن دیگر این خودرو بازار. داغ دست دوم آن است زیرا در بازار «کوییک R» به راحتی خرید و فروش می شود و همواره مورد استقبال مشتریان بوده است.