printlogo

تولید بی ام و M4 کامپتیشن کانورتیبل انحصاری از جولای سال جاری آغاز می شود.
کد خبر : 19542
تاریخ انتشار : 12 خرداد 1400 - 12:13

تولید بی ام و M4 کامپتیشن کانورتیبل انحصاری از جولای سال جاری آغاز می شود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین» به نقل از خبرخودرو، بیایید نگاهی به عناصر برتر سفارشی این مدل M اسپرت با عملکرد بالا بیاندازیم.
ظاهر بیش از حد تهاجمی این خودرو به لطف به روزرسانی های M، آن را خاص تر و متمایزتر نشان می دهد. ابتدا با جلوپنجره مشبک دو تیکه بدون قاب بی ام و کاملاً برجسته، سپس دیفیوزر مخصوص M در قسمت عقب، ظاهر اسپرت را تکمیل می کند. همچنین سوار بر چرخ های 19 اینچی M جعلی در جلو و آلیاژهای 20 اینچی در عقب است. در داخل کابین آن، جزئیات M پرفورمنس بیشتری مانند فرمان چرمی با نشان M، آرم روشن M4 در قسمت پشتی و بسیاری دیگر از کنترل های خاص M وجود دارد.
قدرت این مدل جدید از یک موتور بنزینی 3.0 لیتری توئین توربو شش لیتری مستقیم تأمین می شود. این موتور 510 اسب بخار و 650 نیوتن متر گشتاور تولید می کند و به یک جعبه دنده هشت سرعته M Steptronic متصل می شود. زمان شتاب گیری کاملاً چشمگیر است زیرا این ماشین فقط 3.7 ثانیه طول می کشد تا از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر در ساعت برسد و به سرعت 200 کیلومتر در ساعت نیز به 13.1 ثانیه می رسد.
این خودروساز باواریایی هیچ برنامه ای برای معرفی نسخه عقب رانده اعلام نکرده و این سیستم چهار چرخ متحرک مخصوص M به صورت استاندارد ارائه می شود و نیرو را به دلخواه و در صورت لزوم بین چرخ های جلو و عقب تقسیم می کند.