printlogo

ما می دانیم که کیا اسپورتیج بعدی در راه است و به زودی عرضه می شود.
کد خبر : 19436
تاریخ انتشار : 18 اردیبهشت 1400 - 14:14

ما می دانیم که کیا اسپورتیج بعدی در راه است و به زودی عرضه می شود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین» به نقل از خبرخودرو، ما اغلب نمونه های اولیه شاسی بلند جدید را مشاهده کرده ایم، هم پوشیده از پوشش های سیاه سنگین و هم با پوشش استتاری محکم. اسپورتیج کوچک که در این مشاهده اخیر در پیست نوربرینگ دیده می شود، در حال تمرین است اما سوال اصلی این است که روکش استتاری چه موقع از بین می رود؟
در حال حاضر، بیایید نگاهی دقیق تر به این اسپورتیج بیندازیم به راحتی می توان گفت که وقتی کیا بالاخره اسپورتیج جدید را رونمایی می کند، رول قفس در لیست گزینه ها قرار نخواهد گرفت، اما این وسیله نقلیه آزمایشی یکی را دارد. این مورد برای نمونه های اولیه ای که برای آزمایش پویاتر در نظر گرفته شده اند، هم برای ایمنی راننده و هم برای اعمال نیروی بیشتر روی اجزای سیستم تعلیق، کاملاً معمول است. به همین ترتیب، انتظار نداشته باشید که اسپورتیج جدید به خوبی این نمونه آزمایشی باشد.
شایعه شده است که نسل بعدی اسپورتیج از همان پلت فرم هیوندای توسان استفاده می کند. به همین ترتیب، می تواند گزینه های پیشرانه را به اشتراک بگذارد که شامل همه چیز، از بنزین گرفته تا موتورهای دیزلی و هیبریدی باشد.
درمورد اینکه چه زمانی طراحی واقعی را خواهیم دید، طبق شایعات، در ماه آوریل رونمایی می شود اما این بدیهی است که این اتفاق نمی افتد. اخیراً شنیده ایم که تولید مدل جدید ممکن است از ماه ژوئن آغاز شود، بنابراین برای رونمایی این خودرو در بازار کره جنوبی تنها چند هفته دیگر باقی مانده است.