printlogo

«خبرماشین» - ایران خودرو با طراحی و تولید خودرو دنا توانسته پاسخگویی قشر جوان به یک خودروی لوکس و با کیفیت باشد و این خودرو بهترین خودرو از نظر کیفی و عملکردی دربین خودرو های داخلی است.
کد خبر : 19398
تاریخ انتشار : 7 اردیبهشت 1400 - 11:10

«خبرماشین» - ایران خودرو با طراحی و تولید خودرو دنا توانسته پاسخگویی قشر جوان به یک خودروی لوکس و با کیفیت باشد و این خودرو بهترین خودرو از نظر کیفی و عملکردی دربین خودرو های داخلی است.  

محمود مرتضوی کارشناس صنعت خودرو در گفت و گو با پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین» با بیان اینکه از سال 93 که مدل اولیه خودرو دنا وارد بازار شد و جایگاه خوبی را بدست اورد گفت: سدان دوست داشتنی ایران خودرو با طراحی زیبا و کیفیت مطلوب توان مهندسی ایران خودرو را نمایان ساخت.

وی با تاکید بر اینکه جایگاه خودروی مانند دنا در بازار مشهود است ، گفت:ایران خودرو در ادامه ارتقا این محصول خودرو دنا پلاس با کیفیت و نمای ظاهری بهتری در سبد فروش محصولات خود قرار داد. 

مرتضوی عرضه دنا پلاس توربو را اوج هنرمندی و توان فنی و مهندسی ایران خودرو دانست و ادامه داد:  برای اولین بار در کشور خودروی با گیربکس شش سرعت اتوماتیک  جدید و پیشرانه قدرتمند 150 اسب بخاری در شریط سخت تحریمی و با توان مهندسان ایرانی تولید و عرضه شد.
این کارشناس صنعت خودرو با اذعان به اینکه این خودرو از مزایا خوبی برخودار است گفت: خودرو دنا به عنوان یک خودرو مناسب برای خانواده از موتورملی برخورداراست که در کنار آن می توان به کاهش مصرف سوخت، مجهز به 4 کیسه هوا برای ایمنی سرنشینان،سیستم تهویه اتوماتیک ، ترمزهای ای بی اس،کروز کنترل و جی پی اس  و دیگر امکانات و تجهیزات به روز اشاره کرد.
وی به مقایسه خودرو دنا با رقبایش پرداخت و گفت:در بازار در کنار کیفیت، قیمت مناسب برای مشتریان تاثیر گذار است و خودرو دنا پلاس اتوماتیک در مقایسه با خودروهای مانند بسترن B20 ،آریزو 5 ، اکسنت و... با قیمت مناسب بهترین انتخاب برای مشتریان خواهد بود

مرتضوی در پایان گفت:به زبان ساده خود خانواده دنا در تمام بخش های فنی ،تجهیزات ، قیمت مناسب و خدمات پس از فروش پاسخگوئی نیاز خانواده های ایرانی خواهد بود.