printlogo

تویوتا سوپرا یک خودروی بسیار محبوب است.
کد خبر : 19377
تاریخ انتشار : 3 اردیبهشت 1400 - 18:41

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین» به نقل از خبرخودرو، جدا از ستاره سینمایی اش در فیلم های سریع و خشن، این خودروی اسپرت ژاپنی برای بسیاری در صنعت خدمات پس فروش JDM یک سکوی پرش خارق العاده بوده است. این کیت بدنه که توسط آوانته دیزاین مورد تبلیغ قرار گرفته است، زیبایی منحصر به فردی را در سوپرا ایجاد می کند.
افراد در آوانته دیزاین با الهام از JDM شروع به کار کردند. از آنجایی که سوپرا خودروی محبوبی در این حلقه است، تیم طراحی می خواستند اطمینان حاصل کنند که این کیت OEM به نظر می رسد.
با شروع از جلو، فاشیای به روز شده دارای یک سپر جلو باز است که سه دریچه در قسمت جلو دارد. مطمئناً، وقتی صحبت از تجهیزات پس از فروش می شود، دیفیوزر چیز شگفت انگیزی نیست، اما توسط دریچه های بزرگتر بین چراغ های جلو و سپر پشتیبانی می شود.
به نظر می رسد قسمت عقب خودرو تا حد زیادی تغییری نکرده است. طراحی آوانته که به سوپرای قدیمی اشاره می کند، عنصر طراحی کلاسیک را با افزودن اکریلیک شفاف برای بهبود دید مدرنیزه کرد. این کیت همچنین یک چراغ ترمز کمکی را به سمت پایین شیشه عقب حرکت می دهد.
طراحی مجدد هنوز فقط یک مفهوم است، اما این رندرها کیت مرحله دو را با رنگ زرد و کیت مرحله سه را با رنگ قرمز به نمایش می گذارند.