printlogo

رییس پلیس راه مازندران گفت: با توجه به وضعیت قرمز کرونایی هر گونه آمد وشد پلاک‌های غیر بومی به استان تا اطلاع بعدی ممنوع است.
کد خبر : 19296
تاریخ انتشار : 19 فروردین 1400 - 12:33

رییس پلیس راه مازندران گفت: با توجه به وضعیت قرمز کرونایی هر گونه آمد وشد پلاک‌های غیر بومی به استان تا اطلاع بعدی ممنوع است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین» به نقل از خبرخودرو، سرهنگ قدمی با اشاره به تشدید محدودیت‌های تردد کرونایی در جاده‌های استان، افزود: با توجه به وضعیت قرمز کرونایی، کماکان تیم‌های نظارتی پلیس راه و نیروی انتظامی در مبادی ورودی استان از جمله محور رامسر (چابکسر)، چالوس( تونل کندوان دهانه شمالی)، هراز (پلور)، سوادکوه (پل سفید) و کیاسر (سه راه تلمادره) مستقر هستند و از ورود پلاک‌های غیر بومی به استان جلوگیری می‌کنند.
او گفت:گشت‌های کنترل پلیس راهور استان در ۵۷ نقطه از ورودی شهر‌های استان حضور فعّال دارند.
سرهنگ قدمی افزود:خودرو‌هایی که با پلاک شهر‌های قرمز وارد استان مازندران شوند یک میلیون تومان جریمه می‌شوند و خودرو‌هایی که از شهر‌های نارنجی به مازندران بیایند توسط دوربین‌ها ۵۰۰ هزار تومان جریمه می‌شوند.
رییس پلیس راه مازندران گفت: محدودیت‌های شبانه کرونایی همچنان در همه شهر‌های استان از ساعت ۲۲ شب تا ۳ بامداد اعمال می‌شود و متخلفان جریمه می‌شوند.
او از افراد خواست مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کرده، با توجه به خلوتی جاده‌ها با سرعت مطمئنه رانندگی کنند و همه سرنشینان خودرو کمربند ایمنی را ببندند.
مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.
مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه محور چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.