printlogo

فیلیپ شیمر، مدیرعامل مرسدس-آ ام جی اخیراً موارد زیادی را درباره آینده مرسدس-آ ام جی اعلام کرد.
کد خبر : 19285
تاریخ انتشار : 17 فروردین 1400 - 12:34

فیلیپ شیمر، مدیرعامل مرسدس-آ ام جی اخیراً موارد زیادی را درباره آینده مرسدس-آ ام جی اعلام کرد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین» به نقل از خبرخودرو، فیلیپ شیمر تأیید کرد که یک مرسدس-آ ام جی SL جدید در آستان رونمایی است و جایگزین آ ام جی GT رودستر خواهد شد.
مرسدس بنز SL امروزی تقریباً چند سالی را سپری کرده است. افزایش رقابت داخلی از آ ام جی GT، فروش کند و عدم تبلیغات به معنای منسوخ شدن این خودروی مرسدس بنز بود. خوشبختانه آینده SL درخشان به نظر می رسد زیرا مدیرعامل مرسدس-آ ام جی فیلیپ شیمر تأیید کرد که به لطف حذف آ ام جیGT رودستر به زودی رقابت داخلی از بین خواهد رفت و سرمایه گذاری بیشتری برای آینده این مدل انجام خواهد شد.
نسل بعدی SL یک محصول تمام عیار مرسدس-آ ام جی مانند آ ام جی GT کوپه و سدان خواهد بود. طبق گفته شیمر، این خودرو برای مسافرت های طولانی مدت مناسب است اما سریعاً اشاره می کند که SL دارای یک نژاد مسابقه ای قوی نیز است. شیمر همچنین به وضوح اظهار داشت که SL پیشرانه منحصر به فرد خود را دارد و ممکن است همه چیز را با سایر محصولات مرسدس-آ ام جی به اشتراک نگذارد.
همانطور که آینده مرسدس-آ ام جی برای عملکرد بیشتر از هیبریداسیون بهره می برد، ممکن است شاهد بهترین کارهای آنها باشیم. با آینده ای درخشان برای خط تولید فعلی و فرصتی برای افزودن محصولات با عملکرد فقط الکتریکی، انتظار داریم رشد عظیم برند مرسدس-آ ام جی را شاهد باشیم.