printlogo

لامبورگینی در جشنواره "روزهای سرعت" در یخ دریاچه بایکال شرکت کرد و اوروس حداکثر سرعت 298 کیلومتر در ساعت را در این رویداد ثبت کرد.
کد خبر : 19261
تاریخ انتشار : 8 فروردین 1400 - 13:33

لامبورگینی در جشنواره "روزهای سرعت" در یخ دریاچه بایکال شرکت کرد و اوروس حداکثر سرعت 298 کیلومتر در ساعت را در این رویداد ثبت کرد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین» به نقل از خبرخودرو، این خودرو همچنین با سرعت متوسط 114 کیلومتر در ساعت از حالت سکون، رکورد 1000 متر را ثبت کرد.
با وجود گرم شدن قابل توجه یخ در عمیق ترین دریاچه جهان حداکثر سرعت ثبت شده لامبورگینی اوروس، 298 کیلومتر در ساعت بود. در طول تمرینات، مدل به حداکثر سرعت 302 کیلومتر در ساعت رسیده بود. اطلاعات رسمی ثبت شده توسط FIA و RAF (فدراسیون اتومبیلرانی روسیه) در ماه آوریل منتشر می شود.
جشنواره سالانه "روزهای سرعت" بین 10 مارس و 13 مارس 2021 برگزار شد. این رویداد ورزشی که توسط شرکت LAV-racing برگزار شده است، به ثبت رکورد سرعت بر روی یخ اختصاص دارد. این رویداد به کلیه مقررات FIA (فدراسیون بین المللی اتومبیل) و RAF (فدراسیون اتومبیل روسیه) پایبند است.
کنستانتین سیچف، رئیس لامبورگینی اروپای شرقی و CIS، در این باره گفت: "لامبورگینی همیشه اهداف بلند پروازانه و جسورانه ای را تعیین می کند و از نوآوری ذاتی و قدرت فنی خودروهای فوق العاده ورزشی ما حمایت می کند. این چالش شدید بار دیگر ثابت کرده است که شاسی بلند اوروس عملکرد ذاتی مورد انتظار از لامبورگینی را از نظر شتاب و حداکثر سرعت و همچنین هندلینگ برای هر نوع جاده را ارائه می دهد. ما از دیدن نتایج رسمی اوروس بسیار هیجان زده هستیم."