printlogo

افراد دوست دارند جیپ های خود را به روزرسانی کنند و این شرکت قول می دهد که این مورد برای واگنیر جدید نیز صادق باشد.
کد خبر : 19256
تاریخ انتشار : 7 فروردین 1400 - 12:36

افراد دوست دارند جیپ های خود را به روزرسانی کنند و این شرکت قول می دهد که این مورد برای واگنیر جدید نیز صادق باشد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین» به نقل از خبرخودرو، انتظار داشته باشید که در نمایشگاه SEMA امسال در ماه نوامبر (یا حداقل یک رویداد مجازی مانند سال گذشته) یکی از نمونه های جیپ را به طور اساسی ارتقا می دهد.
واگینر جدید با ویژگی های فوق العاده قابل توجه آفرود می آید. مدل استاندارد 5.8 لیتری V8 با سیستم هیبرید ملایم همراه است و گرند واگنیر 6.4 لیتری V8 را دریافت می کند. هر دو از جعبه دنده اتوماتیک هشت سرعته استفاده می کنند.
بسته به نیاز مشتری، این شاسی بلند با سیستم چرخ محرک یا سه سیستم چهار چرخ متحرک در دسترس است. Quadra-Trac I چهار چرخ متحرک است و دارای یک جعبه دنده انتقال قدرت تک سرعته است. Quadra-Trac II محدوده کمتری را اضافه می کند و Quadra-Drive II با دیفرانسیل الکترونیکی با لغزش محدود، باعث افزایش جذابیت خودرو می شود.
جیپ همچنین دارای سیستم تعلیق بادی کوادرا لیفت اختیاری است که اجازه می دهد حداکثر 10.1 اینچ از زمین فاصله داشته باشد. پکیج پیشرفته تمام زمین، چهار صفحه لغزنده فولادی را برای محافظت از اجزای زیر بدنه اضافه می کند.
قیمت واگنیر 57 هزار و 995 دلار و قیمت گراند واگنیر 86 هزار و 995 دلار خواهد بود. گرند واگینر اوبسیدیان با دامنه بالایی 98 هزار و 995 دلار هزینه خواهد داشت. تحویل آن در تابستان آغاز می شود.