printlogo

نیسان قشقایی یکی از پرفروش ترین مدل های این خودروساز ژاپنی است که در اروپا سه میلیون خریدار پیدا کرده است.
کد خبر : 19113
تاریخ انتشار : 3 اسفند 1399 - 17:29

نیسان قشقایی یکی از پرفروش ترین مدل های این خودروساز ژاپنی است که در اروپا سه میلیون خریدار پیدا کرده است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین» به نقل از خبرخودرو، این مدل برای نسل سوم به روز شده و نسبت به مدل نسل قبلی بزرگتر، مدرن تر و از لحاظ فنی پیشرفت کرده است.
یک چراغ جلو اسپلیت LED وجود دارد که از زیبایی بیشتری برخوردار است اما ویژگی های مدل قدیمی خود را حفظ می کند. در جلو، جلوپنجره V-Motion نیز بسیار مدرن تر است. علاوه بر این، چرخ های بزرگ آلیاژی 20 اینچی نیز در گزینه های مختلف وجود دارد. در قسمت عقب، این خودرو شباهت زیادی به نیسان مگنیت دارد.
در قسمت داخلی، کابین کاملاً مدرن دارای یک نمایشگر کاملاً دیجیتال، یک صفحه لمسی شناور و یک کنسول مرکزی با ظاهری زیبا است. ویژگی های جدید از جمله اتصال Wi-Fi ، نیسان کانکت و صفحه نمایش 10.8 اینچی هدآپ نیز در این خودرو وجود دارد.
از نظر پیشرانه، قشقایی جدید اکنون یک موتور 1.3 لیتری توربو بنزینی DiG-T با قدرت 138 اسب بخار و 156 اسب بخار به همراه یک سیستم 12 ولت هیبریدی خفیف با 270 نیوتن متر گشتاور دریافت می کند. با یک جعبه دنده شش سرعته دستی یا X-tronic CVT نیسان قشقایی با پیکربندی 2WD و 4WD در دسترس خواهد بود.
یک مدل الکتریکی نیز در دسترس خواهد بود. این موتور از یک موتور بنزینی با قدرت 154 اسب بخار با یک ژنراتور قدرت، اینورتر و موتور الکتریکی 140 کیلوواتی با اندازه و توان تولید مشابه در نیسان لیف نیرو می گیرد.
فروش نیسان قشقایی مدل 2021 در بازارهای اروپا و آمریکا باید از اواخر سال جاری آغاز شود.