printlogo

جشنواره سراسری فروش زمستانی پرشیا خودرو؛ با نام " ب ام و شما " همزمان با "روز زن" و "جشن باستانی میانه زمستان" که از اعیاد ایرانیان است،
کد خبر : 19053
تاریخ انتشار : 14 بهمن 1399 - 18:16

جشنواره سراسری فروش زمستانی پرشیا خودرو؛ با نام " ب ام و شما " همزمان با "روز زن" و "جشن باستانی میانه زمستان" که از اعیاد ایرانیان است، در روزهای 15 الی 17 بهمن 99 با هدف جلب رضایت و خدمت رسانی به تمامی مشتریان عزیز، در دفتر مرکزی و نمایندگی های منتخب پرشیا خودرو در سراسر کشور برگزار می شود. علاقمندان می توانند ضمن حضور در این جشنواره جذاب و خرید یا فروش خودروهای ب ام و، از خدمات و تخفیف های جذاب اختصاصی این جشنواره بهره‌مند شوند. 
همچنین در این جشنواره، شرکت پرشیا خودرو این امکان را برای دارندگان خودرو ب ام و که تمایل به تعویض خودروی خود را دارند، فراهم کرده تا از طرح " تعویض خودرو نو و کارکرده پرشیا خودرو " استفاده کنند.
هموطنان عزیز و دارندگان خودروهای ب ام و در سراسر کشور با حضور در این جشنواره می توانند از تخفیف های زیر برخوردار شوند:
-    گارانتی 30%
-    BSI      30%
-    کالاهای New Collection اکسسوری     10%
-    پک های اکسسوری بر اساس مدل خودرو    20%
-    اکسسوری     15%
-    تیونینگ         10%
-    کارشناسی فنی و بدنه ( در دفترمرکزی ، نمایندگی شریعتی ، نمایندگی ارتش)        20%
-    کارواش(صفرشویی ، پولیش ،موتورشویی، رینگ شویی، داشبورد، صندلی ، نمد سقف)    30%
این جشنواره در روزهای 15 الی 17 بهمن ماه 1399 از ساعت 9 الی 19 در محل دفتر مرکزی پرشیا خودرو واقع در کیلومتر 6 جاده مخصوص برگزار می شود. 
همچنین گفتنی است نمایندگی‌های رسمی پرشیا خودرو در شهرهای : شیراز نمایندگی کد 107 (کرباسی) ، مشهد  نمایندگی کد  144 (داوودی) ، تبریز نمایندگی کد  106 (مهدوی) ، ساری نمایندگی کد  142  (نادری)، کرج نمایندگی کد 137 (مولایی) و گرگان  نمایندگی کد 143 (جلالی) نیز همزمان میزبان برگزاری جشنواره اند.