printlogo

پیکاپ T8 به واسطه طراحی عضلانی چشمگیر که مشابه برندهای مطرح تولید کننده این نوع خودروها مانند فورد و تویوتا هایلوکس است می تواند جای خالی این نوع خودروها را برای علاقمندان به داشتن یک خودروی پیکاپ پر کند.
کد خبر : 18983
تاریخ انتشار : 23 دی 1399 - 20:39

پیکاپ T8 به واسطه طراحی عضلانی چشمگیر که مشابه برندهای مطرح تولید کننده این نوع خودروها مانند فورد و تویوتا هایلوکس است می تواند جای خالی این نوع خودروها را برای علاقمندان به داشتن یک خودروی پیکاپ پر کند.
تصاویر جدید از کارخانه کرمان موتور نشان می دهد که نسخه نهایی پیکاپ KMC T8  توسط این شرکت تولید شده است و به زودی روانه بازار می شود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین» به نقل از عصر ایران؛ این خودروی پیکاپ نمونه تغییر یافته جک تی ۸ است که طی قراردادهای مهندسی به ایران آمده و با نشان اختصاصی کرمان موتور، یعنی KMC ، در خط تولید این خودروساز بخش خصوصی مونتاژ می شود.
پیکاپ  T8 به واسطه طراحی عضلانی چشمگیر که مشابه برندهای مطرح تولید کننده این نوع خودروها مانند فورد و تویوتا هایلوکس است می تواند جای خالی این نوع خودروها را برای علاقمندان به داشتن یک خودروی پیکاپ پر کند.
بر اساس اطلاعات منتشر شده در کاتالوگ این خودرو، تنظیم الکتریکی وضعیت دیفرانسیل، تریم داخلی چرم، سنسور پارک و دوربین عقب، نمایشگر لمسی، استارت دکمه ای، سنسور باد لاستیک ها، سیستم کنترل پایداری، استارت دکمه ای، دیفرانسیل هوشمند عقب، سنسور نور، چراغ روشنایی روز، آیینه های برقی دارای گرمکن و صندلی با قابلیت تنظیم در 6 جهت از جمله ویژگی های اولین پیکاپ دو دیفرانسیل کرمان موتور خواهد بود.
چراغ های اصلی ترکیبی از هالوژن و ال ایی دیی دارند که در قالب یک الگوی مناسب جانمایی شده اند و فاصله بین آنها را یک گریل(جلوپنجره) کاملا کرومی و لوگوی بزرگ KMC پر کرده است. با توجه به توسعه گریل، عملا بامپر(سپر) به قسمتی یکپارچه از دماغه تبدیل شده که قابل تفکیک نیست. در پایین ترین قسمت بامپر چراغ های مه شکن قرار گرفته است.
با حرکت به سمت نمای جانبی؛ مجددا با ترکیبی مناسب و متناسب روبرو می شویم که با هلال پلاستیکی بالای فندرها(گلگیر)، رکاب فلزی بزرگ و گارد قسمت بار بر ویژگی های آفرودی آن تاکید شده است.
گیربکس مورد استفاده در این خودرو نیز از نوع 6 سرعته دستی است که نیروی پیشرانه را به چرخ ها منتقل می کند. از منظر ابعاد این محصول برابر با 5325 میلیمتر در طول، 1880 میلیمتر در عرض و 1830 میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است.
پیکاپ جک T8 از یک پیشرانه بنزینی 4 سیلندر خطی 2 لیتری مجهز به توربوشارژر بهره می برد که این موتور توان تولید قدرت 188 اسب بخار در دور موتور 5000 دور بر دقیقه و بیشینه گشتاور 290 نیوتن متر در دورهای 1800 تا 4000 دور بر دقیقه را دارد
با توجه به اینکه برای خودروهای آفرودی در اختیار بودن بیشینه گشتاور در دورهای پایین موتور از اهمیت بسیاری برخوردار است، لذا سازندگان این خودرو به این مهم نیز توجه داشته و بیشینه گشتاور پیشرانه را از دورهای پایین تری در اختیار راننده قرار می دهد که این امر به عنوان یکی از مزایای این خودرو به شمار می رود.