printlogo

طبق شایعات منتشر شده از بهترین برند ژاپن، گفته می شود نسل بعدی تویوتا لندکروز در آوریل 2021 عرضه به کار خواهد شد.
کد خبر : 18864
تاریخ انتشار : 11 آذر 1399 - 17:6

طبق شایعات منتشر شده از بهترین برند ژاپن، گفته می شود نسل بعدی تویوتا لندکروز در آوریل 2021 عرضه به کار خواهد شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین» به نقل از خبرخودرو، این خودروساز قبلاً در مورد شاسی بلند جدید به نمایندگی ها اطلاع داده بود.
در اقدامی غافلگیرکننده، لندکروز جدید بر پلتفرم جدید F1 که مدل هایی مانند نسل بعدی توندرا از آن استفاده می کنند، قرار نمی گیرد. در عوض، پلتفرم فعلی خود را حفظ می کند. با این حال، لندکروز به روزرسانی های اساسی و گسترده ای را در سایر نقاط انجام می دهد، از جمله موتورهای جدید، به روزرسانی پیشرانه و سیستم تعلیق بهبود یافته.
این شایعه ادعا می کند که نسل بعدی لندکروز با موتور 3.5 لیتری توربوشارژ V6 با کمک پیشرانه هیبریدی همراه است. همچنین گفته می شود یک موتور توربودیزل 3.3 لیتری وجود دارد اما انتظار نداشته باشید که این تویوتا شاسی بلند همه جا در دسترس باشد.
طبق برخی گزارش ها، این شرکت قصد دارد لندکروز جدید را در ایالات متحده منحصراً با پنج صندلی بفروشد و بدون تأکید مدل فعلی بر تجملات، آن را به عنوان "آفرود جدی" معرفی کند.
گزارش شده است که مدل 2021 پایان لندکروز فعلی در ایالات متحده است. با فرض صحت این شایعه، انتظار می رود فروش در نیمه دوم سال به عنوان مدل 2022 عرضه شود.
در حال حاضر، لندکروز و لکسوس LX اساساً خودروهایی هستند که سبک های مختلفی دارند، اما در آینده چنین اتفاقی نخواهد افتاد. لکسوس LQ جدیدترین مدل شاسی بلند با رده برتر است و تمرکز آن بر لوکس بودن بیشتر از قابلیت های خارج از جاده خواهد بود.