printlogo

قرار است هیوندای palisade مدل 2021 در دو تریم مختلف هفت و هشت صندلی با قیمتی بین 44 تا 50 هزار دلار وارد بازار خواهد شد.
کد خبر : 18835
تاریخ انتشار : 2 آذر 1399 - 17:5

قرار است هیوندای palisade مدل 2021 در دو تریم مختلف هفت و هشت صندلی با قیمتی بین 44 تا 50 هزار دلار وارد بازار خواهد شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین» به نقل از خبرخودرو، هنوز جزئیات مربوط به این خودرو به صورت رسمی مورد تایید واقع نشده است اما گفته می شود که تریم های مختلف این شاسی بلند palisade پایه و high grade palisade نام دارند.
اگرچه قیمت این خودرو هم همانند جزئیات فنی آن فعلا مورد تایید قرار نگرفته ولی کارشناسان عقیده دارند که قیمت هر دو تریم بین 44 تا 50 هزار دلار آمریکا خواهد بود.
البته بایستی گفت که چنین قیمتی palisade را حتی پیش از خودروی تمام برقی kona electric highlander به یکی از گران ترین شاسی بلند های جهان تبدیل می کند.
دو موتور 3.8 لیتری بنزینی v6 به توان 217 کیلووات و 2.2 لیتری توربو دیزل چهار سیلندر به توان 147 کیلووات برای این محصول ارائه شده که هر دوی این موتور ها در کنار یک جعبه دنده هشت سرعته اتوماتیک نصب می شوند با این تفاوت که نسخه بنزینی دیفرانسیل جلو و نسخه دیزلی دو دیفرانسیل است.
از امکانات پایه palisade می توان به رینگ های 18 اینچی فولادی، روکش چرم صندلی ها، روکش چرم فرمان، صفحه نمایشگر 10 اینچی،سامانه کنترل هوای سه حالته، استارت و ورودی کی لس اشاره کرد.
نسخه گران تر این محصول دارای ظرفیت هشت سرنشین، رینگ های 20 اینچی، چراغ های جلو و عقب LED ، گرم کن صندلی ها و فرمان، مموری صندلی راننده و سانروف دو صفحه ای است.