printlogo

معاون مهندسی پارس خودرو:
مراحل پایانی شماره گذاری ۳ هزار خودروی رنو مانده در‌ پارکینگ های پارس خودرو در حال انجام است و این خودروها به زودی به ترتیب اولویت ثبت نام به مشتریان تحویل می شود.
کد خبر : 18816
تاریخ انتشار : 25 آبان 1399 - 13:8

مراحل پایانی شماره گذاری ۳ هزار خودروی رنو مانده در‌ پارکینگ های پارس خودرو در حال انجام است و این خودروها به زودی به ترتیب اولویت ثبت نام به مشتریان تحویل می شود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین» به نقل از روابط عمومی پارس خودرو؛ شهریار طهماسبی، معاون مهندسی شرکت پارس خودرو گفت: در چند روز گذشته و پیرو مجوز سازمان محیط زیست، پلیس راهور‌ ناجا با آغاز روند پلاک رنوهای تولید شده و مانده در‌پارکینگ این شرکت موافقت کرده است.
او ادامه داد: تلاش های بسیاری انجام شده است تا این مشکل با همکاری دستگاه های مختلف رفع شود و هم اکنون در حال تغییر پلاک روی موتور خودروها هستیم تا پس از اخذ مجوزهایی که راهنمایی و رانندگی شرط کرده است، این خودروها شرایط اخذ پلاک را کسب کنند.
طهماسبی ضمن اشاره به انجام مراحل پایانی شماره گذاری ۳ هزار رنو تولید شده و مانده در پارکینگ این شرکت گفت: بعد از‌ پیگیری های گسترده، مجوز‌ شماره گذاری این خودروها کسب شد که البته باید مجوزهای وزارت صمت و سازمان حمایت را نیز در راستای جلب رضایت مشتریان و رعایت قوانین مشتری مداری کسب کنیم که آنها نیز در مسیر انجام قرار دارد.
به گفته معاون مهندسی پارس خودرو این ۳ هزار رنو بعد از ترخیص قطعات مانده در‌ گمرکات، تولید شده و متاسفانه به دلیل تداوم تحریم ها دیگر قادر به تولید و تحویل مانده تعهدات گروه رنو به مشتریان نخواهیم بود و باقی مشتریان محترم می توانند از طرح های تبدیلی برای دریافت خودروهای خود اقدام کنند.
گفتنی است، این خودروها بر اساس مجوز سازمان محیط‌زیست و موافقت راهنمایی و رانندگی با مدل سال ۹۸ شماره گذاری و هزینه متمم بیمه شخص ثالث و افت قیمت مدل خودروها نیز به مشتریان پرداخت خواهد شد.