printlogo

کادیلاک CT5 اسپرت مدل 2021 با پکیج عملکرد V ارائه می شود.
کد خبر : 18745
تاریخ انتشار : 28 مهر 1399 - 13:22

کادیلاک CT5 اسپرت مدل 2021 با پکیج عملکرد V ارائه می شود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین» به نقل از خبرخودرو، ماه گذشته شاهد تغییراتی بودیم که کادیلاک برای مدل های بعدی در نسخه های سدان اعمال خواهد کرد. کادیلاک CT4 و CT5 مدل 2021 به روزرسانی های قابل توجهی را دریافت می کنند، اگرچه در سال دوم عرضه خود هستند.
با این حال، گزارش شده است که کادیلاک پکیج جدیدی برای CT5 - به طور خاص، برای تریم CT5 اسپرت ارائه می دهد.CT5 اسپرت یک پکیج عملکرد V برای طراحی پل ارتباطی بین تیپ های اسپرت و سری V دریافت می کند.
همانطور که از نام آن پیداست، پکیج عملکرد V به روزرسانی هایی را از سری V خواهد داشت و سپس بهCT5 اسپرت اضافه می شود. این به روزرسانی ها شامل سیستم تعلیق عملکرد، دیفرانسیل لغزش محدود مکانیکی و سیستم کنترل مغناطیسی 4.0 است که اخیراً رونمایی شده است. نسل چهارم فن آوری تعلیق اختصاصی جنرال موتورز در مقایسه با نسل قبلی خود 45 درصد عملکرد سریعتری را ارائه می دهد.
برای دریافت پکیج عملکردV ، خریداران نیز باید ترمزهای برمبو عملکردV را انتخاب کنند. آنها همچنین باید مدل دیفرانسیل عقب را انتخاب کنند زیرا با چهار چرخ محرک ارائه نمی شود.
البته CT5 اسپرت با پکیج عملکرد نیز به روزرسانی های عمده ای را برای مدل 2021 دریافت می کند. اینها شامل یک کیلومترشمار کاملاً دیجیتالی 12 اینچی و یک سیستم اطلاعات و سرگرمی به روز شده با اپل کارپلی و اندروید اتو می باشد.
گزارشی در مورد قیمت گذاری پکیج عملکرد V برایCT5 اسپرت ارائه نشده است، اما انتظار می رود در چند ماه آینده مشخص شود.