printlogo

خودرو های داچیا ساندرو و استپ وی مدل 2021 رسما در بازار اروپا رونمایی شدند.
کد خبر : 18710
تاریخ انتشار : 13 مهر 1399 - 16:23

خودرو های داچیا ساندرو و استپ وی مدل 2021 رسما در بازار اروپا رونمایی شدند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین» به نقل از ساندرو که حالا در نسل سوم قرار دارد توسط واحد رومانیایی رنو ساخته می شود و برای اولین بار در سال 2007 معرفی شده است.
این هاچ بک استاندارد دارای 4099 میلی متر طول است و ظرفیت صندوق عقب آن 328 لیتر می باشد.
از سویی نسخه کمی گران تر آن که کراس اوور استپ وی است با ارتفاعی کمی بیشتر (41 میلی متر بیشتر) از سطح جاده، رینگ های16 اینچی، ریل های روی سقف، تزئینات کرومی و زه های کناری عرضه می شود.
هر دوی این خودرو ها در حالت پایه دارای ترمز دستی برقی، دوربین دید عقب، حسگر های پارک جلو و عقب، سامانه کمکی حرکت در سراشیبی، فناوری استارت استاپ و برف پاک کن های اتومات هستند.
این خودرو ها که بر روی پلتفرم مشترک رنو نیسان ساخته شده اند دارای نسخه های بنزینی و دوگانه سوز LPG هستند که به موتور 1.0 لیتری سه سیلندر مجهز می شوند.
این موتور ها که با یا بدون سامانه توربو شارژ عرضه می شوند در کنار یک جعبه دنده پنج سرعته دستی یا شش سرعته خودکار نصب می شوند.
از امکانات داخلی این خودرو ها می توان به سامانه Media control با صفحه نمایشگر 3.5 اینچی با قابلیت پخش موسیقی، اتصال به تلفن همراه و سامانه جهت یابی اشاره کرد.
امکانات ایمنی این دو خودرو شامل شش کیسه هوا، سامانه برقراری تماس با مراکز اورژانس، سامانه هشداری نقاط کور و سامانه کمکی ترمز اضطراری می شود.
هنوز قیمت گذاری این دو خودرو اعلام نشده ولی بهای فعلی ساندرو 6995 پوند و قیمت استپ وی 9995 پوند است.