printlogo

هنگامی که جنسیس G80 در ماه مارس رونمایی شد، باعث شد پیش نمایشی از دیگر سدان های لوکس این برند کره جنوبی داشته باشیم.
کد خبر : 18600
تاریخ انتشار : 22 شهریور 1399 - 18:20

هنگامی که جنسیس G80 در ماه مارس رونمایی شد، باعث شد پیش نمایشی از دیگر سدان های لوکس این برند کره جنوبی داشته باشیم.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین» به نقل از خبرخودرو، این امر به ویژه در مورد جنسیس G70 به روز شده که در آن مدت خبرساز بود، صدق می کرد. اکنون، جنسیس به طور رسمی از G70 فیس لیفت برای مدل 2022 رونمایی می کند.
بدنه لوکس هیوندای با طراحی اسپرت، برای G70 همچنان ادامه دارد. این طراحی با وجود هدلایت های دو ردیفه به نام کواد لامپ (Quad Lamps)، چشمگیرتر می شود و جلو پنجره مشبک را نشان می دهد که اکنون تغییر شکل یافته است.
درنمای نیمرخ، G70 دارای دو خط برای عضلانی نشان دادن بدنه است. سیگنال های LED دوقلوی موجود درG80 را رها شده اند و به جای آن ها اگزوزهایی با دریچه خارجی قرار گرفته اند. مجموعه ای از چرخ های نو با طراحی جدید روی G70 قرار گرفته اند. یک صندوق عقب خوش فرم به همراه دو نوک اگزوز بیضی شکل و دیفیوزرهای رنگ بدنه به صورت برجسته برای این خودرو طراحی شده اند.
در داخل، جنسیس G70 فیس لیفت جدیدترین سیستم های اتصال به کار رفته اند. یک سیستم جدید اطلاعات و سرگرمی 10.25 اینچی روی داشبورد قرار گرفته است، و دارای طراحی منحصر به فرد Genesis UI است که از جدیدترین به روزرسانی های بی سیم پشتیبانی می کند. همچنین شارژر بی سیم برای جای دادن گوشی های هوشمند بزرگتر به روز شده است.
جزئیات زیادی راجع به پیشرانه آن منتشر نشده است اما شایعاتی در مورد حذف جعبه دنده دستی به گوش می رسند. این خودرو ماه آینده رونمایی می شود.