printlogo

بیش از 10 سال از معرفی رولز رویس گوست می گذرد.
کد خبر : 18564
تاریخ انتشار : 15 شهریور 1399 - 17:45

بیش از 10 سال از معرفی رولز رویس گوست می گذرد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین» به نقل از خبرخودرو، افرادی که به دنبال یک سدان لوکس هستند و حاضر نیستند نیم میلیون دلار برای فانتوم بپردازند، مشتاق اند بدانند که گوست جدید برای سال 2021 چه چیزی ارائه می دهد. رولز رویس تیزرهای تبلیغاتی از این خودرو منتشر کرده است که برخی جزئیات آن را نشان می دهند. به عنوان مثال، می دانیم که با موتور 6.75 لیتری V12، توان 563 اسب بخار و 850 نیوتن متر (627 پوند فوت) گشتاور تولید می کند. با این که توان اسب بخار ثابت مانده است، اما گشتاور به میزان قابل توجهی افزایش یافته است.
انتظار می رود گوست جدید مانند فانتوم و کالینان بر روی پلتفرم Architecture of Luxury این شرکت سوار شود و پلتفرم بی ام و برای آن استفاده نشود. از تیزرهای منتشر شده در روزهای اخیر، متوجه شدیم که در این سدان لوکس از هدلایت های لیزری که جاده را تا ارتفاع 600 متر (تقریباً 2000 فوت) روشن می کنند، استفاده شده است. طبق اعلام رولز رویس، این هدلایت ها دو برابر یک هدلایت LED است در حالی که ده برابر نور بیشتری تولید می کنند.
مانند هر خودروی رولزرویس دیگر، جادوی واقعی گوست در داخل کابین است. سازندگان Starlight Headliner با ارائه یک داشبورد روشن با 152 چراغ LED در سمت سرنشین برای روشن کردن آرم گوست و یک صورت فلکی با بیش از 850 ستاره، جلوه فوق العاده ای ارائه کرده اند.
انتظار داریم طراحی خودرو در داخل و خارج خودرو ارتقا یافته باشد، با توجه به اینکه خریداران خودروهای رولز رویس همواره دنبال ویژگی های خاص هستند. احتمالا فضای داخلی خودرو افزایش یابد و فضای جادارتری برای سرنشینان عقب ایجاد شود.
امروز از این خودرو رونمایی می شود.