printlogo

بالاخره کیا استینگر 2021 به طور رسمی رونمایی شد.
کد خبر : 18484
تاریخ انتشار : 28 مرداد 1399 - 18:22

بالاخره کیا استینگر 2021 به طور رسمی رونمایی شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین» به نقل از خبرخودرو، ممکن است این خودرو را با نمونه قبلی اشتباه بگیرید. زیرا تجهیزات و امکانات این خودرو به میزان خیلی کمی تغییر یافته اند.
این کوپه با تغییرات جزئی در قسمت هدلایت ها و طراحی جدید دیلایت ها با سایه تیره همراه است. طبق گفته ها، قسمت عمده تغییرات مربوط به عقب خودرو است. یعنی جایی که چراغ های عقب پهن تر همراه با میله ای در میان درب عقب قرار گرفته اند و از طرفی دیگر، چراغ های راهنما هر کدام 10 لامپ LED دارند که به صورت پرچم شطرنجی در قسمت عقب این گرند تورر نصب شده اند.
کیا استینگر GT، ظاهری خشن تر و دریچه اگزوز بزرگ تری دارد. همچنین دارای چرخ های آلیاژِی 18 و 19 اینچ، و رنگ های جدید است. در این خودرو، نمایشگر سیستم اطلاعات و سرگرمی 10.25 اینچ به جای نمایشگر 8 اینچ قرار گرفته است. همچنین آلومینیوم یا فیبر مصنوعی به عنوان آپشن های تریم کنسول مرکزی ارائه می شوند. طبق ادعای کیا، مواد به کار رفته در طراحی داخلی خودرو از قسمت خارجی آن بهتر است.
هنوز جزئیات دقیق تری از این خودرو اعلام نشده اند، اما انتظار می رود پیشرانه این خودرو، موتور توربو شارژر 2.5 لیتر باشد که توان 300 اسب بخار تولید می کند. همچنین احتمال دارد که موتور جنسیس G80 3.5 لیتر توربو دوقلو V6 با توان 375 اسب بخار در آن به کار رفته باشد. با هر دو موتور، جعبه دنده یکسانی به کار خواهد رفت.
این خودرو ابتدا در پاییز 2020 در کره جنوبی به فروش خواهد رسید. پس از آن، در بازارهای بین المللی فروش آن آغاز خواهد شد.