printlogo

هیوندای النترا N لاین با آپشن های اسپرت در راه است.
کد خبر : 18457
تاریخ انتشار : 25 مرداد 1399 - 19:27

هیوندای النترا N لاین با آپشن های اسپرت در راه است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین» به نقل از خبرخودرو، این مدل جدید با ظاهر خشن تر و قدرت بیشتر و با موتور 1.6 لیتر توربو شارژر چهار سیلندر، توان 201 اسب بخار (149 کیلووات) و گشتاور 195.2 پوند فوت (265 نیوتون متر) تولید می کند. یک جعبه دنده شش سرعته دستی و یک جعبه دنده دو کلاچه به عنوان دو گزینه برای خریداران در نظر گرفته شده اند. این خودرو دارای سیستم تعلیق محکم تر با ترمزهای جلو بزرگ تر است.
روی بدنه خودرو، جلوپنجره با دریچه های باریک تر قرار گرفته که مشابه نمونه بکار رفته در مدل های قبلی است. جلوبندی این خودرو با ارتفاع کمتری طراحی شده است. بخش های کوچکی از تریم مشکی بر قطعاتی مانند درپوش آینه ها و رکاب های جانبی بکار رفته که باعث ایجاد تضاد رنگی شده است.
یک اسپویلر در قسمت عقب خودرو قرار گرفته است. همچنین یک دیفیوزر کوچک و یک جفت دریچه اگزوز کروم در قسمت عقب به چشم می خورند. چرخ های این خودرو 18 اینچ هستند.
درون کابین، صندلی هایی با بالشتک های چرمی بکار رفته است. فرمان این خودرو با روکش چرمی و میله های متالیک طراحی شده است. همچنین بخش هایی با تریم متالیک درون خودرو به چشم می خورد.
سیستم دستیار راننده با ویژگی هایی از قبیل دستیار پیشگیری از تصادف، دستیار حرکت بین خطوط، دستیار حرکت در خط مستقیم، سیستم هشدار به راننده، دستیار نقطه کور و ویژگی های مختلف دیگر، در این خودرو بکار رفته است.
هیوندای اطلاعات دقیقی در مورد زمان رونمایی و قیمت این خودرو اعلام نکرده است.