printlogo

مرسدس آ ام جی سری بلک به عنوان تهاجمی ترین محصول شرکت بنز به حساب می آید.
کد خبر : 18398
تاریخ انتشار : 14 مرداد 1399 - 20:38

مرسدس آ ام جی سری بلک به عنوان تهاجمی ترین محصول شرکت بنز به حساب می آید.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین» به نقل از خبرخودرو، این محصول دارای قیمتی فوق العاده زیاد، عملکردی هیجان انگیز و باله عقب برجسته در حد ماشین فرمول یک است. مرسدس آ ام جی اخیرا از تهاجمی ترین محصول خود یعنی آ ام جی GT سری بلک رونمایی کرده است و همچنان به فرمول تولید سری بلک پایبند است؛ چرا که محصول موفقی است. حالا برای ما سوال پیش می آید که آ ام جی C63 کوپه چگونه است؟
مرسدس آ ام جی C63 فعلی، فوق العاده ترین ورژن کوپه از سری C است و آمار و ارقام مربوط به عملکرد آن، به طور ویژه ای قابل توجه هستند. موتور دست ساز توربو دوقلو V8 این خودرو، با ظرفیت 4.0 لیتر، توان 503 اسب بخار (375 کیلووات) و گشتاور 516 پوند فوت (699 نیوتون متر) تولید می کند و حداکثر سرعت 0 تا 60 مایل در ساعت را ظرف 3.7 ثانیه پر می کند. این کوپه فوق العاده، دارای یکی از بهترین اگزوزهای استوک و یک طراحی براق است که آن را از بقیه رقیبانش متمایز می کند.
از محصولات سری بلک ورژن C63، قدرت بیشتر و وزن کمتری انتظار می رود. معمولا در خودروهای سری بلک مقدار زیادی فیبر کربن و مواد دیگر به کار می رود که باعث کاهش وزن خودرو می شود. در جدیدترین آ ام جی GTسری بلک، یک میل لنگ فلت-پلین V8 به کار رفته بود تا باعث افزایش قدرت خودرو شود. این خودروی تهاجمی ظاهری شبیه به هواپیما دارد و به نظر می رسد که مناسب ترین ورژن برای مسیر مسابقه است.