printlogo

برند لوکس هیوندای اگرچه شروع کندی داشته ولی حالا تصمیم دارد که ظرف 12 ماه آینده سه محصول جدید و سه نمایندگی جدید را معرفی کند.
کد خبر : 18209
تاریخ انتشار : 9 تیر 1399 - 18:19

برند لوکس هیوندای اگرچه شروع کندی داشته ولی حالا تصمیم دارد که ظرف 12 ماه آینده سه محصول جدید و سه نمایندگی جدید را معرفی کند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین» به نقل از خبرخودرو، جنسیس ظرف یک سال آینده سدان ها و شاسی بلندهای جدیدی را عرضه خواهد کرد. به علاوه آن که سه نمایندگی دیگر برای محصولات آن در شهرهای مختلف جهان از جمله سیدنی آغاز به کار خواهند کرد.
نسل جدید لیموزین جنسیس G80 و شاسی بلند کاملا جدید GV80 قرار است تا پیش از پایان سال جاری به همراه فیس لیفت جنسیس G70 وارد بازار شوند.
لیموزین جنسیس G80 که هم اکنون جزء لوکس‌ترین خودروها است در مقایسه با رقبای اروپایی اش هزینه نگهداری کمتری دارد و قیمت آن نیز احتمالا بین 70 تا 100 هزار دلار خواهد بود.
شاسی بلند جنسیس GV80 رقیب آئودی Q7 و بی ام و X7 است و قیمت آن بین 80 تا 120 هزار دلار خواهد بود. در حال حاضر جزئیات بسیار کمی درباره جنسیس G70، رقیب بی ام و X3 و لکسوس IS، در دسترس است و حدس و گمان ما بیشتر بر اساس تصاویر مخفیانه ای است که از آن منتشر شده است. گمان می رود این خودرو سال 2021 وارد نمایندگی های فروش هیوندای شود.
به علاوه جنسیس یک خودروی تمام الکتریکی را نیز برای رونمایی در نمایشگاه اتومبیل در نظر گرفته که هنوز جزئیاتی درباره آن منتشر نشده است.