printlogo

یک دستگاه مک لارن سنا LM که هیچ گاه به صورت رسمی وجود خارجی نداشته در زادروز بروس مک لارن، مؤسس این برند و در زادگاه وی رونمایی شد.
کد خبر : 18180
تاریخ انتشار : 3 تیر 1399 - 18:43

یک دستگاه مک لارن سنا LM که هیچ گاه به صورت رسمی وجود خارجی نداشته در زادروز بروس مک لارن، مؤسس این برند و در زادگاه وی رونمایی شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین» به نقل از خبرخودرو، این خودرو روز گذشته بر روی حساب یوتیوب گروه گیلترپ، بزرگ‌ترین واردکننده خودروهای لوکس نیوزیلند، معرفی شد و اطلاعات آن در اختیار عموم قرار گرفت.
با توجه به اینکه مک لارن هیچ جزئیاتی در مورد این خودرو به صورت رسمی منتشر نکرده، هنوز تعداد خودروهای تولید شده از سنا LM مشخص نیست و نمی دانیم که تولید آن به چند دستگاه محدود شده است.
این ابرخودرو بر پایه مک لارن F1 LM مدل 1995 تولید شده و به نوعی یاد این خودرو را که توانسته بود تیم مک لارن F1 GTR را در مسابقات 24 ساعته لومان همان سال به قهرمانی برساند، زنده می کند.
البته هفته گذشته حساب اینستاگرامی Lazante اعلام کرده بود که برای گرامیداشت قهرمانی سال 1995 نسخه ویژه LM 25 تولید خواهد شد اما این حساب نیز جزئیات بیشتری را فاش نکرده بود.
مک لارن سنا LM به احتمال قوی حاصل کار واحد عملیات ویژه مک لارن موسوم به MSO است. همان طور که از تصاویر آن پیداست، این خودرو به رینگ های 25 اینچی آلیاژی 5 پنجره، جلوپنجره چندتکه و چراغ های جلوی مات مجهز شده است.
اگرچه اطلاعات فنی خودرو منتشر نشده ولی باید گفت که سنای ساخت MSO دارای یک موتور 4.0 لیتری توربو دوقلوی V8 با توان 597 کیلووات است.