printlogo

تویوتا لند کروزر پرادو با نسخه ممتاز جدیدی که بالاتر از نسخه ممتاز کنونی Kakadu ادیشن قرار می گیرد، به سطحی بالاتر رفته است.
کد خبر : 17893
تاریخ انتشار : 24 اسفند 1398 - 17:7

تویوتا لند کروزر پرادو با نسخه ممتاز جدیدی که بالاتر از نسخه ممتاز کنونی Kakadu ادیشن قرار می گیرد، به سطحی بالاتر رفته است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین» به نقل از خبرخودرو، تویوتا لند کروزر Kakadu Horizon که 89590 دلار قیمت گذاری شده دارای تجهیزاتی مازاد در مقایسه با مدل Kakadu است که 84590 دلار قیمت دارد.
این خودرو با 5 هزار دلار قیمت بیش تر دارای اسپویلر روی سپر جلو، محافظ های روی سپر عقب، تزئینات کرومی کناری، قاب آینه های کناری با تزئین کرومی، رنگ بدنه صدفی یا متالیک، چراغ های عقب شفاف و نشان Horizon است.
کابین این مدل Horizon ادیشن دارای پانل های در جلوی دارای روشنایی و دو شارژر USB عقب است.
همچون مدل ممتاز پرادو Kakadu، این مدل Horizon ادیشن دارای هفت صندلی با صندلی های جلوی برقی، تزئین چرمی و گرم کن و تهویه است. یک ستون فرمان قابل تنظیم برقی، سیستم صوتی JBL و سیستم DVD سرنشین عقب نیز در این خودرو ارائه می شود.
صندلی های ردیف سوم تاشوی برقی و ستون فرمان قابل تنظیم برقی این مدل را از نسخه های پایه پرادو متمایز می کنند.
تمام مدل های پرادو دارای در صندوق عقبی استاندارد با لاستیک یدک روی آن یا در صندوق عقب تخت با شیشه قابل باز شدن هستند.
این مدل Horizon دارای مجموعه ایمنی Safety Sense تویوتا از جمله هشدار تغییر لاین، چراغ های جلو با نور بالای خودکار، کروز کنترل اکتیو و ایمنی پیش گیری از تصادف خواهد بود.
مانیتور نقاط کور و هشدار ترافیک عقب نیز به صورت استاندارد در این خودرو ارائه می شود.
تویوتا پرادو Kakadu Horizon ادیشن مدل 2020 با موتور 2.8 لیتری توربو دیزل مشابه هایلوکس و هایلندر ارائه می شود. این موتور قدرت 130 کیلووات و گشتاور 450 نیوتون متر دارد و به گیربکس اتوماتیک شش سرعته متصل می شود.