printlogo

کوپرا، بخش عملکرد بالای برند اسپانیایی سئات، به تازگی شاسی بلند کراس اوور کوپه شکل خود به نام Formentor را معرفی کرده است.
کد خبر : 17890
تاریخ انتشار : 21 اسفند 1398 - 17:36

کوپرا، بخش عملکرد بالای برند اسپانیایی سئات، به تازگی شاسی بلند کراس اوور کوپه شکل خود به نام Formentor را معرفی کرده است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین» به نقل از خبرخودرو، Formentor مدل 2020 اولین مدل اختصاصی تحت برند کوپرا است. این خودرو همچون مدل های دیگر سئات و کوپرا در بازار استرالیا ارائه نخواهد شد.
به نظر می رسد Formentor با نیرومحرکه تمام بنزینی یا هیبریدی شارژی عملکرد بالا دارای ترکیبی از کاربرد یک شاسی بلند با عملکرد شناخته شده مدل های کوپرا است.
یک موتور آشنای 2.0 لیتری توربوشارژ چهار سیلندر از خانواده فولکس واگن با قدرت 228 کیلووات و گشتاور 400 نیوتون متر و متصل به سیستم چهار چرخ فعال 4Drive برای این خودرو ارائه می شود.
نسخه هیبریدی شارژی این خودرو از موتور 1.4 لیتری چهار سیلندر توربوشارژ با قدرت 110 کیلووات و متصل به بسته باطری 13 کیلووات ساعت و یکموتور برقی 85 کیلووات بهره می بردو بیشینه قدرت این نیرومحرکه 180 کیلووات و گشتاور آن 400 نیوتون متر است.
Formentor می تواند در حالت تمام برقی نیز استفاده شود که در این صورت طیف حرکتی 50 کیلومتر دارد.
هر دو نیرومحرکه این خودرو با گیربکس هفت سرعته DSG ارائه می شوند.
بدنه این خودرو در 9 رنگ شامل چهار رنگ متالیک نقره ای، مشکی، سفید نباتی و Magnetic Tech ، سه رنگ مخصوص خاکستری، Dark Camouflage و قرمز و دو رنگ مات آبی و Magnetic Tech ارائه می شود.
این شاسی بلند عملکرد بالا از رینگ های 19 اینچی با تزئینات مسی نمادین و کالیپرهای ترمز برمبو بهره می برد.
Formentor دارای طول 4.45 متر و عرض 1.84 متر و ظرفیت صندوق عقب 450 لیتر است.
صندلی های Bucket این خودرو در رنگ های آبی یا مشکی چرمی ارائه می شوند. آلومینیوم پولیش شده تیره و روکش مشکی نمادین بخش هایی از این صندلی ها را تزئین کرده اند.
نمایشگر لمسی 12 اینچی این خودرو با اپل کارپلی و اندروید اتو و کنترل صوتی و حرکتی روی داشبورد قرار گرفته است.
گمان می رود Formentor مدل 2020 از سه ماهه چهارم سال 2020 به مشتریان اروپایی تحویل داده شود.