printlogo

بازار خودروی ایران بعد از تحریم ها با دو مشکل اصلی مواجه شد: اول رفتن بسیاری از برندها و مدلها از بازار ایران و پس از آن بحث خدمات پس از فروش خودروها بود.
کد خبر : 17817
تاریخ انتشار : 28 بهمن 1398 - 12:45

بازار خودروی ایران بعد از تحریم ها با دو مشکل اصلی مواجه شد: اول رفتن بسیاری از برندها و مدلها از بازار ایران و پس از آن بحث خدمات پس از فروش خودروها بود.
به همین دلیل خودروهایی که تولید آنها متوقف نشد و به تعداد زیاد تولید شده بودند و عملکرد مناسبی داشتند از دید مشتری ارزش ویژه ایی یافتند. خودروهایی که در اصطلاح جای خود را در بازار یافته و تثبیت نموده بودند.
یکی از این خودروها، تیگو 5 شرکت مدیران خودرو بود. خودرویی که در تمام نقاط ایران محبوب شد. طراحی ساده و شکیل این خودرو در کنار اطاق جادار و ابعاد بزرگ یکی از ویژگی های مشتری پسند آن است. اطاق سنگین این خودرو حس ایمنی و استحکام بالا را به سرنشینان میدهد و آزمایش تست تصادف آن در چین و موسسه معتبر IDIADA اسپانیا، حکایت از یک خودروی مستحکم دارد که در نهایت 5 امتیاز کامل ایمنی را کسب نمود.
شرکت مدیران خودرو با داشتن شبکه نمایندگی های گسترده در کل کشور، حتی شهرهای کوچک، خیال مشتریان خود را از بابت خدمات پس از فروش کاملا آسوده نموده است. از سوی دیگر مزیت اصلی این شرکت در حال حاضر توان تولید در شرایط فعلی و تحویل فوری محصول در کنار شرایط منعطف اقساطی است که یک شرایط خاص و منحصر به فرد برای خریداران به وجود می آورد.
پیشرانه 2 لیتری تیگو 5 برای ایرانیان کاملا آشناست و در طول این سالها بر روی محصولات مدیران خودرو به خوبی آزمایش دوام خود را نشان داد و در نهایت با تغییرات لازم و به روز کردن آن بر روی تیگو 5 نصب گردید.
از سوی دیگر می توان به امکانات ایمنی این خودرو مانند ایربگهای جانبی، در کنار سیستم پایداری الکتریکی، کنترل ضد لغزش، کنترل در سر بالایی و کمکی ترمز ای بی اس اشاره نمود. اما با ورود به تیگو 5 اولین چیزی که جلب توجه میکند مانیتور 10 اینچی لمسی آن است که فضای کلاسیک داخل خودرو را کمی مدرن کرده و بسیاری از تنطیمات خودرو از روی این صفحه انجام میشود.
سیستم روشن شدن و ورود بدون کلید، گرمکن صندلی های جلو ، صندلی راننده برقی ، گرمکن آینه های جانبی ، باز و بست شدن برقی آینه های جانبی ، دوربین داینامیک عقب خودرو ، سیستم کنترل فشار باد تایرها مجموعه ایی مناسب از امکانات رفاهی را برای این خودرو به وجود آورده است. از سوی دیگر فضای اطاق مناسب و دلباز ، صندلی های مناسب و فضای حمل بار بزرگ و جادار ، از تیگو5 یک شاسی بلند مطلوب خانوادگی را می سازد.
5 سال یا 150.000 کیلومتر گارانتی در کنار 2 سال یا 6 نوبت سرویس رایگان، اطمینان شما را به لحاظ کیفیت و خدمات مناسب جلب می کند.
می توان گفت تیگو 5 یک کراس اوور مناسب با طراحی کلاسیک و خانوادگی است که با سلیقه و نیاز ایرانیان کاملا سازگار است و از همین روی تا کنون نزدیک 40000 دستگاه از آن در اقصی نقاط ایران به فروش رفته است.