printlogo

هاچ بک هوندا سیویک برای مدل 2020 به روز رسانی شده و در سطح همتای سدان 2019 اصلاح شده خود قرار گرفته است.
کد خبر : 17766
تاریخ انتشار : 28 دی 1398 - 20:2

هاچ بک هوندا سیویک برای مدل 2020 به روز رسانی شده و در سطح همتای سدان 2019 اصلاح شده خود قرار گرفته است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین» به نقل از خبرخودرو، این تغییرات روی مدل ساخت تایلند این خودرو و نه هاچ بک تیپ R ساخت انگلیس آن اعمال شده است.
از تغییرات قابل توجه در این خودرو می توان به تکنولوژی ایمنی اکتیو Honda Sensing در نسخه های VTi-L و RS اسپرت اشاره کرد.
بنابراین، ویژگی هایی همچون ترمز اضطراری خودکار، کمک و هشدار تغییر لاین، نور بالای اکتیو و کروز کنترل از ویژگی های این خودرو هستند.
البته دو مدل پایه سیویک که به موتورهای 1.8 لیتری بنزینی به جای نسخه 1.5 لیتری توربوی به کار رفته در مدل های VTi-L و بالاتر مجهز می شوند، همچنان فاق هر یک از این ویژگی های کمک راننده هستند.
با این حال، اکنون تمام مدل های سیویک بین 400 تا 1250 دلار گران تر شده اند.
علاوه بر این، هر پنج مدل این خودرو به طراحی نوین رینگ ها مجهز می شوند. هاچ بک RS با رینگ های آلیاژی 18 اینچی نوین و تایرهای عریض تر235/40 میشلین Pilot Sport 4در صدر این مدل ها قرار دارد. نسخه VTi-LX این خودرو به رینگ های مدل RSقبلی آن مجهز می شود که البته با رنگ خاکستری تیره ارائه می شوند.
سپرهای جلو و عقب سیویک نیز بازطراحی شده اند و شامل تزئینات هم رنگ بدنه در بخش زیرین هستند و با طرح جلوپنجره نوین کامل می شوند در حالی که مدل RS آن به طراحی نوین دیفیوزر عقب نیز مجهز می شود.
رنگ های جدیدی از جمله قرمز متالیک، سفید تافته و نارنجی فونیکس نیز برای این خودرو ارائه می شوند.
در کابین این خودرو نیز به روز رسانی هایی در پانل تجهیزات و تریم صندلی ها و به روز رسانی هایی در کنترل های سیستم های صوتی و تهویه اعمال شده است.
قیمت مدل های هاچ بک هوندا سیویک 2020 از 22790 دلار برای مدل پایه VTi 1.8 شروع شده و به 34090 دلار برای مدل VTi-LX 1.5 می رسد.