printlogo

پس از رنو ترایبر و فیس لیفت رنو کوئید، مدل رنوی جدید بعدی در بازار هند یک شاسی بلند کوچک جدید خواهد بود.
کد خبر : 17725
تاریخ انتشار : 6 آبان 1398 - 14:35

پس از رنو ترایبر و فیس لیفت رنو کوئید، مدل رنوی جدید بعدی در بازار هند یک شاسی بلند کوچک جدید خواهد بود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین» به نقل از خبرخودرو، این خودرو که با کد رنو HBC شناخته می شود در Auto Expo 2020 ماه فوریه رونمایی خواهد شد.
رنو HBC احتمالا از طراحی شاسی بلندی مناسب با ابعاد مرسوم بهره خواهد برد که مورد علاقه اکثر خریداران شاسی بلند هندی است. این خودرو از پلتفرم CMF-A+ بهره خواهد برد که با رنو ترایبر مشابه است. این خودرو در Auto Expo 2020 در حالت پیش تولید رونمایی می شود. مدل تولیدی این خودرو کمی قبل از عرضه در بازار، معرفی خواهد شد.
رنو HBC طولی بیش تر از 4000 میلی متر نخواهد داشت تا مالیات کمی برای آن تعیین شود. بنابراین، HBC می تواند با مدل هایی همچون هیوندای Venue، سوزوکی ویتارا Brezza، تاتا نکسون، فورد اکواسپرت و ماهیندرا XUV300 رقابت کند. این خودرو همچون تمام رقبای خود، صرفا دیفرانسیل جلو خواهد بود.
زیر کاپوت رنو HBC نسخه توربوشارژ BS-VI موتور 1.0 لیتری dual VVT سه سیلندر بنزینی گرفته شده از رنو ترایبر با قدرت 72 اسب بخار و گشتاور 86 نیوتون متر به کار خواهد رفت. گزینه های گیربکس این خودرو شامل دستی پنج سرعته و دستی اتوماتیک شده پنج سرعته خواهد بود. یک گزینه CVT نیز برای این خودرو در دستور کار قرار دارد.