printlogo

عکاسان مخفی موفق به ثبت اولین تصاویر از نمونه اولیه هیوندای کونا N جدید در پیست نوربورگرینگ آلمان شده اند.
کد خبر : 17724
تاریخ انتشار : 6 آبان 1398 - 14:33

عکاسان مخفی موفق به ثبت اولین تصاویر از نمونه اولیه هیوندای کونا N جدید در پیست نوربورگرینگ آلمان شده اند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین» به نقل از خبرخودرو، در این تصاویر می توان مدل پایه کونا را در کنار ویژگی های فنی شبیه به هاچ بک i30 N دید که شامل رینگ ها، ترمزها و سیستم اگزوز است.
با توجه به برخی قطعات مشترک کونا با مدل هایی همچون هیوندای i30 و ولوستر به نظر می رسد برای دست یابی به قدرت بالای موتور 2.0 لیتری توربوشارژ بنزینی با قدرت 202 کیلووات و گشتاور 353 نیوتون متر که در i30 N و ولوستر N به کار رفته است، کار زیادی لازم نباشد اما ظاهر این نمونه اولیه سوال هایی را ایجاد کرده است.
با توجه به شاسی بلند بودن این خودرو به نظر می رسد نسخه عملکرد بالای کونا ساختار چهار چرخ فعال خواهد داشت اگرچه هنوز نسخه ای از هیوندای N که نیرو را به چهار چرخ منتقل کند دیده نشده است.
هم چنین نمی توان انتظار داشت کونا N بدون گیربکس اتوماتیک موفقیت فروش داشته باشد. هم چنین می دانیم که هیوندای در حال ساخت یک گیربکس دو کلاجه جدید برای مدل های عملکرد بالا است که سال آینده وارد بازار می شوند.
باقی ویژگی های این خودرو شبیه به مدل های i30 N و ولوستر N خواهد بود. گمان می رود آپشن رنگ بدنه جذاب آبی Performance، بسته ارتقایی بدنه اسپرت، دیفرانسیل جلوی لغزش محدود، سیستم اگزوز اکتیو، هایلایت های بدنه و کابین قرمز روشن به همراه روکش های چرمی و آلکانترا در کابین برای این خودرو ارائه شود.
جای تعجب نیست اگر کونا N نیز در مقایسه با مدل های اصلی کمی کاهش در ارتفاع سواری داشته باشد و از برخی تزئینات طراحی منحصر به فرد در بدنه و کابین بهره ببرد تا ویژگی عملکرد بالای آن را شاخص کنند.