printlogo

بی ام و M4 کانورتیبل در حال تست در نزدیکی نوربورگرینگ دیده شده است.
کد خبر : 17713
تاریخ انتشار : 6 آبان 1398 - 14:23

بی ام و M4 کانورتیبل در حال تست در نزدیکی نوربورگرینگ دیده شده است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین» به نقل از خبرخودرو، مشخص نیست که جلوپنجره بسیار بزرگ کانسپت 4 در این خودرو تعبیه شده یا خیر چرا که این خودروساز قسمت جلوی آن را به طور کامل استتار کرده است.
اما چیزی که مشخص است، سقف جدید M4 کانورتیبل است. حذف سقف های فلزی تاشو در این خودرو نیز ادامه دارد و این مدل کروک جدید همچون رقبای خود از آئودی و مرسدس بنز از سقف تاشوی پارچه ای بهره می برد. این امر می تواند به کاهش وزن و افزایش ظرفیت صندوق عقب این خودرو کمک کند.
هم چنین می توان دید که F83 M4 و G23 سری 4 و M4 کانورتیبل همچون سدان G30 سری 3 تقریبا نسخه ای تکامل یافته از مدل های کنونی خواهند بود.
نمونه آزمون M4 دارای چراغ های عقب پیش تولید است و یا M4 به چراغ های عقب با لنز شفاف مجهز می شود تا از مدل های پایین تر سری 4 متمایز شود.
چنان چه قبلا گفته شده بود، M3 و M4 جدید از موتور جدید S58 توربوشارژ شش خطی با قدرتی بین 375 تا 400 کیلووات بسته به نوع مدل بهره خواهند برد.
M3 و M4 جدید به جای گیربکس اتوماتیک دو کلاجه از نسخه اتوماتیک torque-converter بهره خواهند برد اما نسخه ای دستی نیز برای آن ها ارائه خواهد شد.
گمان می رود M3 و M4 جدید در نمایسگاه خودروی ژنو سال آینده رونمایی شوند.