printlogo

تویوتای استرالیا به طور رسمی قیمت و جزئیات خودروی اسپرت سوپرا 2020 را منتشر کرده که قیمت پایه 84900 دلار خواهد داشت.
کد خبر : 17695
تاریخ انتشار : 31 اردیبهشت 1398 - 18:0

تویوتای استرالیا به طور رسمی قیمت و جزئیات خودروی اسپرت سوپرا 2020 را منتشر کرده که قیمت پایه 84900 دلار خواهد داشت.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین» به نقل از خبرخودرو، پس از آن که اطلاعات اولیه این خودرو درز کرد، بخش بومی این خودروساز تایید کرد که این نام احیا شده در دو نسخه GT و GTS ارائه می شود.
تجهیزات استاندارد در سوپرب GT شامل ورودی و استارت بدون سویچ، تریم داخلی کربنی، صندلی های اسپرت گرم شونده و قابل تنظیم برقی در هشت جهت، سنسورهای پارک جلو و عقب، کنترل دمای دو محیطه، شارژ بی سیم تلفن همراه، آینه دید پشت الکتروکروماتیک، چراغ های جلوی LED، آینه های کناری تاشوی برقی و گرم شونده و رینگ های 18 اینچی است.
از دیگر ویژگی های استاندارد در این خودرو می توان به ترمز اضطراری خودکار با شناسایی عابرپیاده و دوچرخه سوار، کروز کنترل با هشدار تغییر مسیر، نور بالای خودکار، شناسایی علائم راهنمایی، مانیتور نقاط کور و هشدار ترافیک پشت و دوربین دید پشت اشاره کرد.
سوپرا GTS با قیمت 94900 دلار به نمایشگر بالای سر، رینگ های آلیاژی 19 اینچی، ترمزهای اسپرت ارتقا یافته با کالیپرهای قرمز، سیستم صوتی 12 بلندگوی ممتاز JBL و آپشن روکش چرم آلکانترا با دوخت قرمز مجهز می شود.
مدل های سوپرا با موتور 3.0 لیتری توربوشارژ شش سیلندر خطی ساخت بی ام و با قدرت 250 کیلووات و گشتاور 500 نیوتون متر عرضه می شوند. نیروی این موتور از طریق گیربکس اتوماتیک هشت سرعته به چرخ های عقب منتقل می شود.