printlogo

آئودی خانواده A4 کاملا اصلاح شده را معرفی کرده است که از طراحی به روز شده و ارتقای تکنولوژی جامعی بهره می برد.
کد خبر : 17682
تاریخ انتشار : 28 اردیبهشت 1398 - 18:26

آئودی خانواده A4 کاملا اصلاح شده را معرفی کرده است که از طراحی به روز شده و ارتقای تکنولوژی جامعی بهره می برد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین» به نقل از خبرخودرو، تیم طراحی این خودروساز در بدنه A4 جدید از A6 نوین الهام گرفته است. چراغ های جلوی جدید و نسخه نوینی از جلوپنجره آئودی به همراه هواکش های ارتقا یافته و جزئیاتی متفاوت روی سپر این خودرو تعبیه شده است.
گلگیرهای این خودرو کمی برجسته تر شده اند و خطوطی تیزتر در کناره های آن تعبیه شده اند.
در قسمت پشت این خودرو، چراغ های عقب مستقیما از A6 نوین گرفته شده اند. این چراغ ها طرح LED متفاوتی در مقایسه با مدل کنونی دارند که با جزئیات جدید روی سپر زیرین هماهنگ است تا ظاهر جدیدی ایجاد کند که بیش تر با طیف مدل های آئودی منطبق است.
این خودرو در سه طرح بدنه پایه، پیشرفته و S لاین ارائه شده و 12 گزینه رنگ بدنه از جمله خاکستری Terra جدید برای آن ارائه می شود.
آئودی A4 مدل 2019 معرفی شد
تغییرات در کابین این خودرو برجسته تر هستند که نسخه قدیمی MMI با جدیدترین نسخه آن جایگزین شده است. یک نمایشگر سرگرمی اطلاعاتی 10.1 اینچی جدید روی داشبورد این خودرو تعبیه شده که متکی بر ورودی لمسی است.
آئودی علام کرده کنترل صوتی این خودرو اکنون عملکرد بهتری با ورودی صدای طبیعی دارد و خود سیستم از ارتباط car-to-X پشتیبانی می کند.
در زمان عرضه این خودرو در اروپا طیفی از شش موتور توربوشارژ برای آن ارائه می شوند که با 35 TFSI چهار سیلندر آغاز شده و به توربو دیزل V6 در S4 TDI می رسد. تکنولوژی هیبریدی متعادل نیز در سه گزینه موتور این خودرو ارائه می شود که به مصرف سوخت 3.0 لیتر در هر 100 کیلومتر کمک می کند.