printlogo

به زودی در ایران؛
تحریم های یک جانبه غرب و امریکا و همچنین موانع و مشکلات تجاری این روزهای صنعت خودرو باعث شده تا تعاملات بین المللی بیش از پیش ارزشمند شوند.
کد خبر : 17658
تاریخ انتشار : 26 بهمن 1397 - 17:33

تحریم های یک جانبه غرب و امریکا و همچنین موانع و مشکلات تجاری این روزهای صنعت خودرو باعث شده تا تعاملات بین المللی بیش از پیش ارزشمند شوند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین» به نقل از روابط عمومی هلدینگ داتیس، بنگاه های تجاری بزرگ، اهرم های قدرت هر صنعتی هستند و صنعت خودرو نیز همچون سایر صنایع برای پیشرفت خود نیازمند برنامه استراتژیک توسعه بنگاه های تجاری تاثیرگذار خود است. در همین راستا و با هدف توسعه صنعت خودرو کشور، هلدینگ داتیس قصد دارد تا بزودی از برند جدید خود در حوزه لاستیک خودرو رونمایی کند. برند اصیل دیگری که می تواند سبد محصولات داتیس را تکمیل تر کرده و رقیب قدرتمندی برای رقبا باشد. هلدینگ داتیس در سالهای اخیر فعالیت خود در عرصه تجارت موفق شده تا با برندهای بزرگی به تعامل برسد و مسبب ورود محصولات و خدمات باکیفیتی به ایران گردد. این هلدینگ با اخذ نمایندگی رسمی و انحصاری برندهایی مانند هایکو اسپورتیو (بزرگترین شریک تجاری ولوو)، منهارت (یکی از شرکای تجاری معتبر BMW)، دوچرخه های بوتچیا و لائوس ایتالیا، باتری اینتکت آلمان، روغن موتور میلرز انگلستان ، روغن موتور تاکومی ژاپن و ریس چیپ آلمان و چند برند دیگر ، سبد متنوعی از برندهای مطرح جهانی را در اختیار دارد. علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر از محصولات می توانند با شماره 02175306 تماس حاصل نمائید. جهت کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.