printlogo

به عنوان بخشی از همکاری تویوتا و سوزوکی، بخش هندی این خودروسازان مدل های بالینو، ویتارا Brezza و کرولا آلتیس را به اشتراک خواهد گذاشت.
کد خبر : 17650
تاریخ انتشار : 21 بهمن 1397 - 12:22

به عنوان بخشی از همکاری تویوتا و سوزوکی، بخش هندی این خودروسازان مدل های بالینو، ویتارا Brezza و کرولا آلتیس را به اشتراک خواهد گذاشت.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین» به نقل از خبرخودرو، از بین این سه مدل گمان نمی رود که شاسی بلند ویتارا Brezza با برند جدید خود قبل از سال 2020 به فروش برسد.
N Raja، معاون مدیر اجرایی تویوتا کرلوسکار موتور این خبر را اعلام کرده است. وی طی مصاحبه ای گفت: "ویتارا Brezza بخشی از برنامه های آینده ما است. این شاسی بلند کم تر از 4 متر برای سال آینده یا سال بعد آن در نظر گرفته شده است. هنوز زمان دقیق عرضه این خودرو مشخص نشده است."
تصمیم تویوتا در هند آن است که قبل از سال 2020 ویتارا Brezza را عرضه نکند اما این امر خوب به نظر نمی رسد. این شاسی بلند کم تر از 4 متر زمانی که تویوتا تصمیم به عرضه آن بگیرد تقریبا قدیمی شده است. فورد اکواسپرت رقیب این مدل که در اوایل سال 2016 عرضه شده، در سال 2020 چهار ساله خواهد شد.
ویتارا Brezza با برند تویوتا دارای برخی تغییرات ظاهری خواهد بود که شامل جلوپنجره، سپرها و چراغ هایی با طراحی متفاوت است. تغییر پانل های بدنه این خودرو می تواند هزینه ها را فراتر از چیزی ببرد که تویوتا می خواهد در این محصول سرمایه گذاری کند بنابراین گمان می رود تنها تغییرات ظاهری اندکی در آن اعمال شود.
زمانی که این مدل از تویوتا عرضه شود، در مدل اصلی این خودرو موتور ساخت فیات کرایسلر 1.3 لیتری DDiS 200 دیزلی با یک نسخه کاملا جدید ساخت سوزوکی E15A 1.5 لیتری DDiS 225 جایگزین خواهد شد. موتور قدیمی این خودرو به گیربکس دستی پنج سرعته متصل است در حالی که این مدل کاملا جدید احتمالا به گیربکس دستی شش سرعته متصل می شود. گمان نمی رود دو مدل این خودرو تفاوت های فنی داشته باشند.