printlogo

دی اس 7 کراس بک، C-SUV لوکس گروه خودروسازی پژو سیتروئن، در حال تست در دهلی دیده شده است.
کد خبر : 17596
تاریخ انتشار : 9 دی 1397 - 12:29

دی اس 7 کراس بک، C-SUV لوکس گروه خودروسازی پژو سیتروئن، در حال تست در دهلی دیده شده است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین» به نقل از خبرخودرو، این اولین بار است که این شاسی بلند فرانسوی در هند دیده می شود.
DS 7 کراس بک اوایل سال 2117 معرفی شد و اکنون در بازارهای بین المللی به فروش می رسد. شاید این خودرو صرفا به منظور تست قطعات مشترک با سیتروئن C5 ایرکراس وارد هند شده که قرار است از سال 2019 در این بازار به فروش برسد. هر دوی این C-SUVها از پلتفرم EMP2 بهره می برد و به موتورهای بنزینی PureTech و دیزلی BlueHDi مجهز هستند.
DS 7 کراس بک در بازارهای جهانی با گزینه های نیرومحرکه متعددی موجود است. نیرومحرکه های بنزینی این خودرو شامل 1.2 و 1.6 لیتری است در حالی که دو موتور دیزلی آن 1.5 و 2.0 لیتری هستند. گزینه های گیربکس این خودرو شامل دستی شش سرعته و اتوماتیک هشت سرعته است. هایلایت این خودرو یک نسخه هیبریدی شارژی است که سال آینده معرفی خواهد شد. این مدل دارای قدرت 300 اسب بخار بوده و یا نسل جدید گیربکس هشت سرعته EAT8 عرضه خواهد شد.
سیتروئن C5 ایرکراس در سال 2017 در چین و ماه می 2018 در اروپا معرفی شد. گمان می رود این خودرو به صورت CKD وارد بازار هند شده و مونتاژ آن در چنای انجام شود.