printlogo

سوزوکی برای نمایشگاه خودروی توکیو 2019، جیمنی سیرا کاملا جدید را به یک پیکاپ تبدیل کرده است.
کد خبر : 17593
تاریخ انتشار : 9 دی 1397 - 12:27

سوزوکی برای نمایشگاه خودروی توکیو 2019، جیمنی سیرا کاملا جدید را به یک پیکاپ تبدیل کرده است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین» به نقل از خبرخودرو، این مدل جدید علاوه بر انعطاف پذیری بیش تر دارای طراحی نوستالژیک یک وانت پیکاپ قدیمی است.
سوزوکی جیمنی پیکاپ استایل با رنگ بدنه مخصوص طلایی و سقف سفید شده متضاد ارائه می شود. این خودرو دارای جلوپنجره ای منحصر به فرد با لوگوی کلاسیک سوزوکی با حروف کامل روی آن، رکاب زیرین متمایز، دو بکسل بند، قاب آینه های کناری و دستگیره های در کرومی، برچسب های Sierra، رینگ های به سبک قدیمی با تایرهای بریجستون و چراغ های آفرود است. یک ویژگی ظاهری جذاب دیگر در این خودرو، تزئین چوبی در کناره های آن با لوگوی Rhino Club سوزوکی است.
سوزوکی تصاویر دیگری از زوایای مختلف این خودرو و یا کابین آن منتشر نکرده است. این مدل پیکاپ دارای طرح رنگ کابین قهوه ای خواهد بود.
شاسی بلند سوزوکی جیمنی سیرا دارای طول 3550 میلی متر، عرض 1645 میلی متر و ارتفاع 1730 میلی متر است. هنوز ابعاد این مدل پیکاپ اعلام نشده اند. می توان گفت این خودرو از موتور مشابه مدل اصلی خود یعنی K15B بهره خواهد برد. این موتور 1.5 لیتری دمش طبیعی چهار سیلندر بنزینی دارای قدرت 102 اسب بخار و گشتاور 130 نیوتون متر است. یک گیربکس دستی پنج سرعته یا اتوماتیک چهار سرعته نیز برای آن ارائه می شوند.