printlogo

چندی پیش خبری مبنی بر ساخت یک نمونه اولیه خودرویی توسط اسلحه ساز روسیه ای، کلاشینکف منتشر شد.
کد خبر : 17579
تاریخ انتشار : 1 دی 1397 - 16:6

چندی پیش خبری مبنی بر ساخت یک نمونه اولیه خودرویی توسط اسلحه ساز روسیه ای، کلاشینکف منتشر شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین» به نقل از خبرخودرو، این نمونه اولیه یک خودروی برقی با ظاهر یک خودروی آمریکایی بود. به نظر می رسد این رویکرد این روزها محبوبیت بیش تری پیدا کرده چرا که اخیرا یک شرکت روسیه ای دیگر قبل از خود فورد به فکر عرضه فورد موستانگ تمام برقی در این بازار افتاده است. البته این خودرو مبتنی بر فورد موستانگ فستبک مدل 1967 است.
این خودروساز با نام Aviar شناخته می شود. در حالی که این کانسپت و جزئیات آن فعلا در حد تبلیغ هستند اما به طور کلی ایده ای هیجان انگیز پشت آن است. خودروی برقی Aviar می تواند دارای شتاب صفر تا صد 2.2 ثانیه، بیشینه سرعت 155 مایل بر ساعت، قدرت 840 اسب بخار و طیف حرکتی 315 مایل باشد. این خودرو از دو موتور برقی و یک باطری 100 کیلووات ساعت بهره خواهد برد. به نظر می رسد این خودروساز مدل S تسلا را به عنوان رقیب این مدل در نظر گرفته است.
Aviar تصمیم دارد به منظور افزایش طیف حرکتی و قدرت این خودرو، بدنه آن را تنها از فیبر کربنی و آلومینیوم بسازد. هم چنین این خودرو به نمایشگر لمسی 17 اینچی نیز مجهز خواهد شد. هم چنین Aviar ادعا می کند که این خودرو دارای صدای اگزوزی شبیه به شلبی GT500 خواهد بود.
در حالی که کانسپت های روسیه ای بسیار جذاب هستند، ایده ای در مورد چگونگی و یا احتمال ورود آن ها به بازار وجود ندارد.