printlogo

رزمایش طرح مشترک زمستان پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با سازمان‌های خدمات‌رسان در بوستان ولایت اغاز شد.
کد خبر : 17568
تاریخ انتشار : 1 دی 1397 - 15:42

رزمایش طرح مشترک زمستان پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با سازمان‌های خدمات‌رسان در بوستان ولایت اغاز شد. 
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین» به نقل از خبرخودرو، این رزمایش با حضور مسئولان ارشد تهران بزرگ از جمله استاندار تهران ، شهردار تهران  و فرمانده پلیس تهران بزرگ برگزار شده است.
سردار مهماندار رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: هدف از این رزمایش ایجاد آمادگی در سازمان‌های خدمات‌رسان و دادن امید به شهروندان است که هنگام بارش نزولات جوی به ویژه  برف، پلیس و سایر سازمان‌های خدمات‌رسان برای تسریع عبور و مرور و روان‌سازی  ترافیک به ویژه در محورهای شریانی و بزرگراهی اقداماتی کارساز انجام می‌دهند.
سردار مهماندار اظهار داشت: امیدواریم با مشارکت و همکاری سازمان‌ها و شهروندان در هنگام بارش نزولات جوی به‌ویژه برف، ترافیک تهران روان باشد و شهروندان بتوانند در زمان مقرر به مقصد خود برسند.
وی گفت : سازمان‌های خدمات‌رسان با حدود ٣٠٠ خودرو در این رزمایش مشارکت دارند.
رئیس پلیس راهور پایتخت گفت: بیش از 10 هزار وسیله نقلیه و 30 هزار نیرو برای خدمت‌رسانی به مردم در فصل زمستان آماده باش قرار گرفته‌اند.
سردار محمدرضا مهماندار در حاشیه رزمایش طرح زمستانی تهران بزرگ اظهار داشت: در این رزمایش همه سازمان‌های دخیل در امر خدمات رسانی در زمستان برای خدمت به مردم حضور دارند.
سردار مهماندار افزود: سال گذشته برف سنگینی که آمد، بسیاری از نیرو‌های یگان امداد به کمک مردم آمدند که جای تقدیر و تشکر دارد.
رئیس پلیس راهور پایتخت ادامه داد: از شهردار تهران تقاضا داریم که این هماهنگی‌ها به صورت ویژه ادامه پیدا بکند و امیدواریم امسال در کنار هم خدمت رسانی خوبی انجام دهیم.
سردار مهماندار بیان کرد: بیش از 10 هزار وسیله نقلیه پلیس، اورژانس، شهرداری و راهداری در حالت آماده باش برای خدمت‌رسانی به مردم قرار گرفته‌اند.
وی ادامه داد: بیش از 30 هزار نفر نیرو در کنار مردم هستند تا زمستان خوبی را پشت سر بگذاریم و امیدواریم اسفندماه بتوانیم در کنار این سازمان‌ها خدمات ویژه‌ای را ارائه دهیم.