printlogo

گزارش شده است که شاسی بلند تاتا H7X که أساسا نسخه ای هفت سرنشین از Harrier است در Auto Expo 2020 رونمایی عمومی خواهد شد.
کد خبر : 17563
تاریخ انتشار : 7 آذر 1397 - 13:26

گزارش شده است که شاسی بلند تاتا H7X که أساسا نسخه ای هفت سرنشین از Harrier است در Auto Expo 2020 رونمایی عمومی خواهد شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین» به نقل از خبرخودرو، در حالی که Harrier با نسخه های بالاتر هیوندای Creta و نسخه های پایین تر جیپ کامپس رقابت می کند، H7X با مدل های ماهیندرا XUV500 و نسخه های گران تر کامپس رقابت خواهد کرد.
بدنه تاتا H7X با حفظ فاصله بین دو محور مدل اصلی، دارای تفاوت هایی در اورهنگ عقب و شاید قسمت های جلو و عقب منحصر به فرد خواهد بود. در واقع، این مدل هفت سرنشین سومین مدل تولیدی مبتنی بر فلسفه طراحی IMPACT 2.0 خواهد بود. این سبک طراحی جدید که در Auto Expo 2018 توسط H5X کانپست به نمایش درآمد شامل ساختار چراغ های چند بخشی، طرح Tri-Arrow، خط کمر بلندتر، سطوح محکم تر و چراغ های عقب LED باریک شبیه به جگوار لند روور است.
تاتا H7X همچون Harrier مبتنی بر پلتفرم OMEGA ARC خواهد بود. هم چنین این دو مدل از موتور 2.0 لیتری مولتی جت II دیزلی ساخت فیات کرایسلر بهره می برند. در حالی که Harrier از نسخه 140 اسب بخاری این موتور بهره می برد، H7X نسخه قدرتمندتر 170 اسب بخاری این موتور را خواهد داشت. گزینه های گیربکس این خودرو شامل دستی شش سرعته و اتوماتیک شش سرعته خواهد بود.
گمان نمی رود این خودروساز نسخه 4WD از H7X را عرضه کند.