printlogo

ولوو پس از انتشار چند تیزر مبهم، عجیب ترین تصمیم خود را گرفته تا در نمایشگاه خودروی لس آنجلس هیچ خودرویی به نمایش در نیاورد.
کد خبر : 17554
تاریخ انتشار : 7 آذر 1397 - 13:21

ولوو پس از انتشار چند تیزر مبهم، عجیب ترین تصمیم خود را گرفته تا در نمایشگاه خودروی لس آنجلس هیچ خودرویی به نمایش در نیاورد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین» به نقل از خبرخودرو، در عوض، این خودروساز پیکره ای را به نمایش در می آورد که ادعا می کند یک خودرو نیست. ولوو اعلام کرده این امر به معنای آن نیست که فراموش کرده یک خودروی کانسپت بسازد. بلکه تصمیم دارد در مورد آینده صنعت خودرو به طور کلی صحبت کند.
هاکان ساموئلسون، مدیر اجرایی ولوو کارز در این مورد اظهار داشت: "صنعت ما در حال تغییر است. به جای صرفا ساخت و فروش خودروها، ما برای مشتریان خود آزادی حمل و نقل شخصی، با ثبات و ایمنی را فراهم خواهیم ساخت. ما به مشتریان خود دسترسی به یک خودرو را فراهم می سازیم که شامل خدمات جذاب جدید در هر کجا و هر زمان است که بخواهند."
ولوو علاوه بر پیکره ای که عبارت "این یک خودرو نیست" را نشان می دهد، توضیحاتی در مورد خدماتی که فکر می کند در آینده نزدیک ارائه می کند را بیان خواهد کرد.
در واقع، بازدیدکنندگان این نمایشگاه می توانند در مباحث فعال در مورد خدمات ارتباطی، تحویل خودرویی، اشتراک خودرو و غیره شرکت کنند.
ولوو هم چنین تجربه هدایت خودران خود را در 360c کانسپت به نمایش در می آورد که البته چون یک خودرو است در این نمایشگاه جایی ندارد!