printlogo

لند روور نسل بعدی دیفندر خود را 71 سال پس از خلق نسل اول این خودروی نمادین عرضه خواهد کرد.
کد خبر : 17523
تاریخ انتشار : 3 آبان 1397 - 12:59

لند روور نسل بعدی دیفندر خود را 71 سال پس از خلق نسل اول این خودروی نمادین عرضه خواهد کرد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین» به نقل از خبرخودرو، این خودروساز در نمایشگاه خودروی فرانکفورت 2011 مدل کانسپت DC100 را به نمایش درآورد اما پس از ان که توسط مالکان و طرفداران لند روور مورد قبول واقع نشد به تیم طراحی مرجوع شد.
در همین زمان، مدیر طراحی لند روور Jerry McGovern اعلام کرد که تیم وی خانواده ای از دیفندرها را طراحی خواهد کرد که رویکردی مشابه دیسکاوری و دیسکاوری اسپرت خواهند داشت.
به نظر می رسد لند روور هنوز این برنامه را در دستور کار دارد اما هیچ ایده ای از چگونگی طراحی آن در دست نیست.
بی شک برای بسیاری این سوال پیش می آید که آیا این مدل جدید می تواند قابلیت های آفرود مشابه مدل قبلی خود داشته باشد؟ در این زمینه می توان به صحبت های مدیرعامل جگوار لند روور، Ralf Speth رجوع کرد.
وی اظهار داشت: "بهترین راه کار همیشه دشمن گزینه خوب است. دیفندر قدیمی بسیار خوب بود اما مطمئن باشید که این مدل جدید استثنایی خواهد بود."
در حالی که دیفندر قبلی تکنولوژی های کمی داشت، بی شک مدل جدید ان با تکنولوژی هایی کامل و مجموعه ای از سیستم های اکتیو آفرود و آنرود به همراه جدیدترین تجهیزات ایمنی عرضه خواهد شد.
Speth توضیح داد: "تکنولوژی در دیفندر جدید ضروری خواهد بود. از این پس نمی توان این نوع خودروها را بدون تکنولوژی تولید کرد چرا که بدون آن نمی توان به سطح آلایندگی مناسب دست یافت. در ساخت این نوع خودروها باید تکنولوژی و طراحی مناسب در نظر گرفته شوند بنابراین نگاه ما تنها به جلو خواهد بود نه به عقب."