printlogo

آئودی A1 Allroad که به تازگی در حال تست در نوربورگرینگ دیده شده اکنون در طراحی ذهنی دیجیتال یک طراح مستقل به نمایش در آمده است.
کد خبر : 17518
تاریخ انتشار : 30 مهر 1397 - 13:7

آئودی A1 Allroad که به تازگی در حال تست در نوربورگرینگ دیده شده اکنون در طراحی ذهنی دیجیتال یک طراح مستقل به نمایش در آمده است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین» به نقل از خبرخودرو، این مدل جدید کوچک ترین خودرو در بین مدل های Allroad خواهد بود. آئودی A1 Allroad مدل 2019 دارای تزئینات بدنه پلاستیکی، رینگ های بزرگ تر، رکاب در مصنوعی و ارتفاع سواری بیش تر خواهد بود.
از هایلایت های کابین آئودی A1 Allroad مدل 2019 می توان به پانل تجهیزات دیجیتال 10.25 اینچی Virtual Cockpit اشاره کرد. هم چنین داشبورد این خودرو دارای نمایشگر لمسی 8.8 اینچی برای سیستم سرگرمی MMI خواهد بود. این خودرو دارای قابلیت صفحه آینه ای تلفن همراه از طریق اپل کارپلی و اندروید اتو خواهد بود. در حالی که کابین این مدل جدید شبیه به همتای هاچ بک آن خواهد بود، می توان انتظار داشت اصلاحاتی در روکش ها و گزینه های رنگ بیش تر برای آن ارائه شود.
گفته می شود نسخه های ممتاز موتور A1 اصلی در نسخه Allroad آن ارائه خواهند شد. تمام این موتورها از تکنولوژی توربوشارژ و تزریق مستقیم بهره می برند. گزینه های گیربکس این خودرو نیز شامل دستی شش سرعته و اتوماتیک دو کلاجه هفت سرعته S-tronic خواهد بود.
گمان می رود آئودی A1 مدل 2019 اوایل سال آینده عرضه شده و عرضه آن در اواسط سال 2019 باشد.