printlogo

مدیر عامل خودروسازی کارمانیا
مدیر عامل خودروسازی کارمانیا در جمع اصحاب رسانه از پایبندی به تعهدات این مجموعه به مشتریان گفت و با اشاره به افزایش قیمت ها وبالارفتن نرخ ارز این مجموعه را موظف به پایبندی بر قرارداد های عقد شده با مشتریان خواند .
کد خبر : 17513
تاریخ انتشار : 30 مهر 1397 - 11:53

مدیر عامل خودروسازی کارمانیا در جمع اصحاب رسانه از پایبندی به تعهدات این مجموعه به مشتریان گفت و با اشاره به افزایش قیمت ها وبالارفتن نرخ ارز این مجموعه را موظف به پایبندی بر قرارداد های عقد شده با مشتریان خواند .
پویا سالاری مدیر عامل خودروسازی کارمانیا نماینده انحصاری تولید وفروش محصولات بی وای دی در ایران در کنفرانس خبری خود با اصحاب رسانه از مشکلات تولید گفت و ضمن اشاره از سختی های بوجود امده در تولید خودرو از روزهای خوب پیش رو نوید داد .
سالاری شرایط کنونی را فرصتی مناسب برای پیشبرد اهداف بلند شرکت کارمانیا خواند وادامه داد : در حال حاضر وبا شرایط به وجود آمده توانسته ایم در بخش خدمات پس از فروش قطعات مورد نیاز مشتریان را تا یک سال آینده محیا نماییم وبی وای دی سواران از این بابت هیچ مشکلی نخواهند داشت ودر ادامه ضمن پوزش از مشتریان این شرکت با بت تاخیر در تحویل تعدادی از خودروهای تولیدی دلیل آن را سازو کار جدید اقتصادی وانتقال کالا ها از کشور چین دانست واشاره کرد : در حال حاضر تمام سعی خود را کرده ایم تا ظرف سه ماه آینده با ارتقا ءدر خط تولید F3مشکلات را برطرف نماییم وبه امید پروردگار در این مدت  میتوانیم به تمامی تعهدات خود عمل نماییم .
سالاری در ادامه در مورد تعیین قیمت S7 گفت :نمی توانیم برای محصول S7در حال حاضر قیمت قطعی اعلام نماییم و این شرایط ارزی کشور وسامانه نیما است که قیمت این محصول را تعیین میکند اما همچون گذشته به تعهدات خود پایبندیم وبا ارائه یک سازوکار ایده آل برای پرداخت   مابه التفاوت  مشتریان خودرا راضی نگاه خواهیم داشت .
وی در ادامه  خاطر نشان کرد در حال حاضر با هزینه ۳۵۰ میلیارد ریالی که انجام شده توانسته ایم خط رنگ خودروسازی کارمانیا را راه اندازی نماییم وبا یک سرمایه گذاری دیگر توانسته ایم توان تولید در مجموعه کارمانیا را به تولید ۳۰ هزار خودرو برسانیم و تمامی برنامه ریزی های خود را برای آینده نموده ایم تا بزودی به تولید ۱۰۰ هزار دستگاه انواع خودرو در برسیم .
سالاری خودتحریمی را یکی از علل مشکلات بوجود آمده در اقتصاد کشور دانست و افزود با رفع این مشکلات وبا همدلی به خوبی میتوانیم از موجهای تحریم عبور کنیم .همانطور که در شرایط کنونی وبا وجود تمامی مشکلات سعی کرده ایم حتی یک نفر از کارکنان وکارگران زحمتکش مجموعه کارمانیا را تعدیل نکنیم وبا همدلی منتظر روزهای خوب صنعت خودرو خواهیم بود وحالا با ورود وزیر جدید صنعت  میتوان بخوبی نوید از روزهای خوب در صنعت را داد .
همچنین در ادامه برنامه، برازوان معاونت فروش و خدمات پس از فروش با اشاره به موضوع شبکه نمایندگی ها گفت: برای شرکت کارمانیا، کیفیت نمایندگی در اولویت نسبت به کمیت هست و در مورد گسترش شبکه فروش و خدمات پس از فروش سعی می کنیم تا تمامی استانداردها در راه اندازی نمایندگی ها رعایت شود.