printlogo

فیات از 500 Collezione ادیشن جدید برای اروپا رونمایی کرد که دارای مجموعه ای از آپشن های تریم و رنگ های پاییزی است.
کد خبر : 17500
تاریخ انتشار : 24 مهر 1397 - 12:9

فیات از 500 Collezione ادیشن جدید برای اروپا رونمایی کرد که دارای مجموعه ای از آپشن های تریم و رنگ های پاییزی است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین» به نقل از خبرخودرو، 500 Collezione که اکنون در نمایندگی های فروش اروپا است در دو سبک بدنه هاچ بک و کانورتیبل موجود است و با قیمت 14060 پوند فروخته می شود.
نسخه های هاچ بک این خودرو دارای سانروفی ثابت هستند در حالی که مدل کانورتیبل آن اختصاصا با رنگ بدنه دوگانه Avantgarde Bordeaux و خاکستری موجود است.
500 Collezione هم چنین تنها با رنگ Avantgarde Bordeaux، خاکستری، مشکی یا خاکستری Cortina نیز عرضه می شود.
از دیگر ویژگی های بدنه این خودرو می توان به رینگ های آلیاژی 16 اینچی مسی رنگ برای هماهنگی با تزئیات مسی مدل های دو رنگ و نشان کرومی Collezione در قسمت پشت اشاره کرد.
در کابین این خودرو تودوزی پارچه ای با تزئینات چرمی techno و دوخت مشکی، لوگوهای 500 Bordeaux، خط تزئینی مسی برای داشبورد هم رنگ بدنه و کف پایی های Collezione با حروف burgundy تعبیه شده است.
سنسورهای پارک، چراغ های جلو و برف پاک کن های خودکار نیز از لیست تجهیزات این خودرو هستند در حالی که آپشن هایی از جمله سیستم سرگرمی Uconnect 7 اینچی با اپل کارپلی و اندروید اتو، ناوبری ماهواره ای و سیستم صوتی ممتاز Beats نیز برای آن ارائه می شود.
نیروی این خودرو از موتور 1.2 لیتری دمش طبیعی بنزینی با قدرت 51 کیلووات تامین می شود که به گیربکس دستی پنج سرعته متصل است.