printlogo

شرکت داتیس خودرو نماینده انحصاری هایکو اسپورتیو در ایران دارای کلینیک تخصصی خودروهای ولوو میباشد این شرکت در حالا حاضر با اخذ نمایندگی رسمی از شریک تجاری برند ولوو این امکان را دارد که خیال ولوو سوران را در تامین قطعات وتضمین خدمات راحت نماید.
کد خبر : 17480
تاریخ انتشار : 19 مهر 1397 - 12:45

شرکت داتیس خودرو نماینده انحصاری هایکو اسپورتیو در ایران دارای  کلینیک تخصصی خودروهای ولوو میباشد این شرکت در حالا حاضر با اخذ نمایندگی رسمی از شریک تجاری برند ولوو این امکان را دارد که خیال ولوو سوران را در تامین قطعات وتضمین خدمات راحت نماید.
یکی دیگر از سرویس‌های ارائه شده در تعمیرگاه مرکزی داتیس به مالکان خودروهای سواری ولوو، امور صافکاری و نقاشی این خودروی ایمن می باشد؛ با توجه به طراحی و فرم بدنه خاص خودروهای سواری ولوو و متریال سختی که در ساخت قطعات آن بکار رفته است، صافکاری و ترمیم بدنه ولوو نیازمند دانش و تخصص و همچنین استفاده از دستگاه های مخصوص و منحصر به فرد می باشد.
از همین رو داتیس خودرو اقدام به تجهیز بخش صافکاری و نقاشی به دستگاه های روز دنیا نظیر دستگاه نقطه جوش زن، جوش CO2  و … با کمک متخصصان حوزه صافکاری و نقاشی در تیم خدمات نموده است .
داتیس خودرو با در نظر گرفتن طیف گسترده خودروهای وارداتی و بررسی انواع بدنه خودرو، اقدام به راه‌اندازی تخصصی‌ترین مرکز صافکاری و نقاشی خودروهای سواری کرده است.
تمام امور مربوط به حوزه ترمیم بدنه خودروها از جمله لیسه‌گیری، صافکاری بدون رنگ، صافکاری با استفاده از رنگ کوره‌ای، نقاشی بدنه، شاسی‌کشی و تعویض قطعات در تعمیرگاه داتیس انجام می‌پذیرد.
علاقه مندان می توانند با تماس با شماره های ۱۸۵۲ و ۰۲۱-۷۵۳۰۶ ضمن تعیین وقت قبلی برای انجام بازدیدهای فنی و سرویس‌های دوره‌ای و تعمیرات به تعمیرگاه مرکزی داتیس خودرو واقع در شرق تهران مراجعه کنند. زمان مراجعه روزهای شنبه الی چهارشنبه از ساعت ۸ الی۱۷:۳۰ و روزهای پنج شنبه از ساعت ۸ الی ۱۳ می باشد.
جهت کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.