printlogo

اوپل 25 سال پس از فروش GSi اصلی اکنون کورسا GSi جدید را در انگلستان معرفی کرده است.
کد خبر : 17400
تاریخ انتشار : 7 مهر 1397 - 13:10

اوپل 25 سال پس از فروش GSi اصلی اکنون کورسا GSi جدید را در انگلستان معرفی کرده است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین» به نقل از خبرخودرو، این مدل GSi که در جایگاهی بین مدل پایه و مدل ممتاز VXR این هاچ بک قرار می گیرد از موتور 1.4 لیتری توربوی بنزینی با قدرت 150 اسب بخار و گشتاور 220 نیوتون متر بهره می برد که نیروی آن از طریق گیربکس دستی شش سرعته به چرخ های جلو منتقل می شود.
اوپل ادعا می کند کورسا GSi دارای شتاب صفر تا صد 8.4 ثانیه و بیشینه سرعت 207 کیلومتر بر ساعت است.
ویژگی های بدنه متمایز این خودرو شامل جلوپنجره کندوی عسلی، بسته ارتقایی بدنه، تزئینات کربنی، اسپویلر عقب بزرگ تر، روکش کرومی لوله اگزوز و مالیپرهای ترمز قرمز پشت رینگ های آلیاژی برش الماسی دو رنگ 17 اینچی است.
در کابین این خودرو صندلی های جلوی اسپرت، فرمان چرمی تخت، سیستم سرگرمی IntelliLink اوپل با اپل کارپلی و اندروید اتو تعبیه شده است.
کسانی که در پی ظاهری تهاجمی تر برای این خودرو هستند می توانند بسته ارتقایی GSi Plus با قیمت 1900 پوند را برای آن انتخاب کنند که شامل رینگ های برش الماسی 18 اینچ با تایرهای Pilot Sport 4 میشلین، صندلی های اسپرت چرمی ریکارو و چراغ های جلوی بای زنون است.
اوپل کورسا GSi این ماه با قیمت 18995 پوند وارد نمایندگی های فروش انگلستان می شود. رقبای این خودرو سوزوکی سویفت اسپرت و فورد فیستا ST هستند.